جوایز غیر معمول برای Mr. ستاره

جوایز غیر معمول برای Mr.  ستاره

دنی آلوز روز گذشته با موفقیت جواز تمرین در تست های پزشکی بارسا را ​​دریافت کرد و پس از 5 سال و نیم در تمرین آبی اناری ها شرکت کرد و مثل همیشه با شوخ طبعی خود در اردوی بارسلونا سلطنت کرد. او خواهان قراردادی یک سال و نیم بود اما در نهایت موافقت کرد که قرارداد فعلی اش تا پایان فصل ادامه داشته باشد و با توجه به عملکردش، تمدید یک ساله او فعال شود. ستاره 38 ساله برزیلی مطمئن است که یک سال دیگر برای بارسا بازی خواهد کرد.

آلوز کمترین دستمزد را در بین بازیکنان بارسلونا خواهد داشت.

بارسلونا با مشکلات مالی مواجه است و در کنار بازیکنان قدیمی این باشگاه، بازیکنان جدید بارسا مانند اریک گارسیا، ممفیس دپای و سرخیو آگوئرو با کاهش دستمزد خود موافقت کردند.

دنی آلوز که تا پایان فصل جاری در بارسلونا حضور خواهد داشت، بندهایی پاداشی در قرارداد خود با این باشگاه دارد که در صورت دستیابی به دستاوردهای این مدافع برزیلی فعال خواهد شد.

در واقع بندهای پاداش آلوز در نهایت دستمزد او را به سطح قابل قبولی می رساند. جوایز هنگفتی که اگر آلوز بتواند از نظر تعداد بازی، پاس گل، گل و مشکلات دیگر به آن برسد، به اندازه نام و اعتبار خود دستمزد دریافت می کند.

در واقع بارسلونا معتقد است که دستمزد ثابت آلوز برای فیرپلی مالی بسیار پایین است، اما پاداش های درج شده در این قرارداد غیرعادی است و ستاره برزیلی خوشبین است که بتواند عملکرد قابل قبولی ارائه دهد و بندهای پاداش را فعال کند.

دیدگاهتان را بنویسید