جودو را با وجود تعلیق زنده نگه داشتیم/ خوشبین هستم که تصمیم دادگاه به نفع ایران باشد

ساعت: 15:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۱
کد خبر: 1799805

برای اولین بار در بوشهر جودوی ساحلی برگزار می کنیم

رئیس فدراسیون جودو گفت: جودو را با وجود حذف موقت زنده نگه داشتیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو که برای شرکت در مراسم اختتامیه مسابقات جایزه بزرگ جودو ایران به اهواز سفر کرده بود، در جمع خبرنگاران گفت: راستش انتظار چنین میزبان خوبی را نداشتم. راستش از دیروز تا لحظه ای که وارد محل شدم، بر اساس آنچه همکارانم برایم فرستادند، بسیار مشتاق دیدار بودم. با تشکر صمیمانه از تمامی عوامل اجرایی برای میزبانی این مسابقه. من به عنوان یک نتیجه ورزشی اعلام می کنم که حضور بنی تمیم در راس ورزش خوزستان مایه خیر و برکت و عاملی برای رونق ورزش این استان خواهد بود. چون درد و درمان ورزش خوزستان را خوب می داند.

رئیس فدراسیون جودو درباره وضعیت جودو در خوزستان نیز بیان کرد: جودو خوزستان مشاهیر بزرگی را در جودوی کشور معرفی کرد و قطعا میزبانی از مسابقات جایزه بزرگ جودو ایران نتایج خوبی برای آینده جودو خوزستان به همراه خواهد داشت.

میراسماعیلی در خصوص تصمیم دادگاه جودوی ایران گفت: امیدوارم تصمیم دادگاه بعدی به نفع جودوی ایران باشد. من به این موضوع بسیار خوشبین هستم، اما باید صبر کنیم.

رئیس فدراسیون جودو گفت: با وجود تعلیق سعی کردیم با برگزاری چنین مسابقاتی جودو را زنده نگه داریم. خدای نکرده تا پایان سال چندین مسابقه ویژه برگزار خواهیم کرد. به عنوان مثال ما برای اولین بار در بوشهر جودوی ساحلی برگزار می کنیم و جوایز نقدی این مسابقات بیش از 1000 دلار است. همچنین حضور چند کشور حاشیه خلیج فارس برای شرکت در این مسابقات را توصیه می کنیم. همچنین فدراسیون جودو برای برگزاری لیگ آینده سازان و امید تا المپیک و سوپرلیگ جودو برنامه ریزی و برنامه ریزی دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید