جو ایجاد شده برای حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر بسیار خوب بود


ساعت: 10:12
تاریخ انتشار: 09/08/1401
کد خبر: 1914395

حجت الاسلام فلاحی گفت: با وجود تلاش های دشمنان، جو ایجاد شده برای حضور تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در جام جهانی قطر بسیار خوب بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام احمد حسین فلاحی در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز گفت: دشمن برای ایجاد اغتشاش و اغتشاش در داخل کشور اقداماتی انجام داده و در مجامع بین المللی تحت عنوان صدور قطعنامه و ایجاد اجماع جهانی تلاش های مذبوحانه ای انجام داده است. علیه ایران و انزوا.» اگر ایران این کار را نکند، باید مشکوک باشیم.

عضو کمیته آموزش، پژوهش و فناوری شورای اسلامی همچنین به اقدامات دشمن در محرومیت تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران از حضور در جام جهانی قطر اشاره کرد.

حجت الاسلام فلاحی افزود: علاوه بر این دشمن تلاش کرد اگر تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر شرکت کند، منافقین نیز در آنجا حضور پیدا کنند و شعارهای تخریبی بدهند و سعی کنند توجه را به سمت خود جلب کنند، اما ناامید شدند. با همکاری خوب دولت قطر و موفق به انجام چنین اقدامی نشد.

وی بیان کرد: با وجود تلاش های دشمن، جو ایجاد شده برای حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر بسیار خوب بود و دوستداران انقلاب اسلامی از سراسر جهان و کشور قطر ابراز داشتند. حس های خوب.

حجت الاسلام فلاحی تصریح کرد: همانطور که در مراسم وداع با بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران توسط آیت الله رئیسی و مادر شهیدان خالقی پور در دومین دیدار تیم ملی فوتبال ایران ضرورت حفظ ارزش ها مطرح شد. کشورمان را با زمزمه کردن سرود ملی و تقدیم به ارزش ها به تعبیر مقام معظم رهبری چشم ملت را روشن کنید.

وی افزود: تکیه بر ارزش ها ثابت شده است که موجب نصرت الهی می شود و بر اساس وعده الهی در راهی که نمی دانیم موفق خواهیم شد و امیدواریم سایر گروه های ورزشی نیز از ورزشکاران الگو بگیرند. تیم ملی فوتبال و موفقیت هایی از این دست

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری شورای اسلامی با بیان اینکه پایبندی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران به ارزش ها می تواند الگوی خوبی برای جوانان ایران اسلامی باشد، گفت: در مجموع امیدواریم همیشه یک کشور قدرتمند و صلح آمیز

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید