جیمی جامپ خنده دار ال کلاسیکو رکورد زد

امشب رئال مادرید در بازی رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان بارسلونا است. هواداران رئال مادرید که تیمشان در لیگ خیلی از بارسلونا عقب است، امیدوارند با پیروزی در بازی امشب حداقل در مسیر قهرمانی جام داخلی باشند.

جو بیرون ورزشگاه سانتیاگو برنابئو ساعاتی قبل از شروع ال کلاسیکو متشنج بود اما هواداران رئال به محض ورود به ورزشگاه اعتراض به فساد داوری را فراموش کردند و شروع به تشویق تیم خود کردند. در این میان یکی از هواداران جوان این تیم نیز با مهارت از مرزهای امنیتی عبور کرد و وارد زمین چمن شد.

این هوادار که می توان او را جوان ترین جیمی جامپ ال کلاسیکو یا حتی فوتبال اروپا نامید، قبل از شروع بازی کار خود را انجام داده بود، بنابراین احتمالاً پس از توضیح مختصری در کنار زمین توسط ماموران امنیتی، با آرامش از زمین خارج شد. می ایستد – در حالی که کلی با گوشی خود با ستاره های مورد علاقه اش سلفی می گرفت – ال کلاسیکو را تماشا کنید.

او طبق برنامه ریزی دقیق در حالی که بازیکنان در حال گرم کردن بودند وارد زمین شد و تا زمانی که نیروهای امنیتی متوجه حضور او شدند، شروع به گرفتن عکس یادگاری با بازیکنان رئال کرد. تصاویر مرتبط با این لحظات به زودی توسط عکاسان سراسر جهان ثبت شد و به موضوع جالبی برای ال کلاسیکو امشب تبدیل شد. اعتقاد بر این است که سوژه رکورددار تعداد سلفی های گرفته شده قبل از دستگیر شدن و افزایش سن است.

جیمی جامپ خنده دار ال کلاسیکو رکورد زد

جیمی جامپ خنده دار ال کلاسیکو رکورد زد

دیدگاهتان را بنویسید