حاج قاسم با نیرو و امکانات محدود در مقابل استکبار جهانی به تنهایی ایستاد / جمهوری اسلامی در جبهه دفاع و منطقه در اوج قدرت است.

ساعت: 09:22
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797328

دستیار ویژه فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه حاج قاسم مظهر امر الهی است گفت: حاج قاسم نماینده و سرباز ویژه ولایت است و دستورات او دستورات الهی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; سردار حسن پلارک شامگاه یکشنبه (13 آذرماه) در دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که در اوستیای بزرگ زنجان به وقوع پیوست، گفت: تا آنجا که می دانم، سردار حاج قاسم سلیمانی شایسته است شهید شو.»

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی باید به گونه ای کشته می شد که مکتب وی بیان شود، خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی از علمای امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بود و باید خود را یک نخبه نشان دهد. که می توان از مکتب او استفاده کرد. مردم گفت.

پلانک افزود: رسانه ها با وجود تمام قدرتی که دارند شاید بتوانند گوشه کوچکی از عظمت و شخصیت سردار شهید سلیمانی را منتشر کنند و شاید سال ها بعد بتوان فهمید که سردار سلیمانی کی بوده و راه او بوده است. هدف جمهوری اسلامی خواهد بود.»

رئیس ستاد کمکی جبهه مقاومت گفت: سردار سلیمانی نهالی کاشت که هر روز می روید و به درخت تنومند تبدیل می شود.

وی با بیان اینکه بیش از هرکسی با شهید سردار قاسم سلیمانی آشناست، گفت: این شهید بزرگوار را از ابتدا دیدم که یک پاسدار معمولی، انسانی فوق العاده و استثنایی بود.

پلارک گفت: حرکاتی را در سردار سلیمانی دیدم که جرات گفتن آن را نداشتم، زیرا اگر این کار را می کردم، هیچکس مرا باور نمی کرد.

وی با بیان اینکه اگر ابعاد اجتماعی، معنوی، فرهنگی و اعتقادی شهید سلیمانی را رها کنیم و فقط به بعد نظامی نگاه کنیم که امروز بیشتر مطرح و در جامعه ملموس است، افزود: باورکردنی نیست که مردی با تجهیزات محدود. و نیروهای اندک در چندین جبهه بزرگ بیش از 10 سال است که با استکبار جهانی روبرو می شود، در حالی که همه استکبار جهانی به هر طریقی با او روبرو هستند و نه تنها آمریکا بلکه سایر کشورهای اروپایی نیز در مقابل او قرار دارند.

پلانک گفت: وقتی در چنین جبهه‌هایی با نیروی کم می‌جنگد و همه را سرکوب می‌کند و موفق می‌شود و به نتایج مطلوب نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌رسد، چیزی جز امداد غیبی و الهی نیست.

رفیق سردار شهید قاسم سلیمانی با اعلام اینکه حاج قاسم مظهر امر الهی است، گفت: حاج قاسم نماینده خاص و سرباز ولایت است و دستورات ایشان دستورات الهی است.

وی با اشاره به سال 1378 که طالبان افغانستان را از مجاهدین گرفت و همه شهرها سقوط کرد، گفت: به دلیل شدت حمله دشمن نمی توانیم در مقابل تابو مقاومت کنیم.

پلانک بیان می کند که حاج قاسم تصمیم گرفت از طریق تاجیکستان لحظه ای بدون مشورت با او به پنجشیر افغانستان برود و خداوند او را هدایت کرد و چنان رهایی و دلبستگی به خدا داشت که خداوند او را به حرکت درآورد.

دستیار ویژه فرمانده کل سپاه قدس با اشاره به موضوع عراق که داعش با تمام وجود به آنجا رفته است، گفت: ابومهدی المهندس به حاج حاجیم گفت که هیچکس جرات ایستادگی در مقابل داعش را نداشت.

وی با بیان اینکه داعش در جریان حمله به بغداد متوقف شده است، افزود: شهید سلیمانی با استفاده از این توقف در کمتر از 5 ساعت خود را به بغداد رساند و دید که مقامات عراقی آماده تسلیم شدن به داعش هستند.

پلارک گفت: «در این مرحله حاج قاسم به نیروهای عراقی که اکنون حشدالشعبی نامیده می شوند، حمله می کند. رفت و بازنشسته شد.

وی ادامه داد: حاج قاسم با این حرکت بغداد را نجات داد و خط مقدم دشمن را 130 کیلومتر عقب راند و حشدالشعبی را ایجاد کرد که امروز عراق را نجات داد.

دستیار ویژه فرمانده قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به رشادت های شهید سلیمانی در سوریه گفت: هیچکس فکر نمی کرد بشار اسد نجات پیدا کند و حتی در داخل کشور مخالفت هایی وجود داشت، اما زمانی که رهبر معظم انقلاب اسلامی گفتند اسد. باید بماند حاج قاسم بعد از آن گفت بشار اسد بماند.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی با وجود همه مخالفت ها و زخم زبان ها به تنهایی وارد سوریه شد، گفت: حاج قاسم در سوریه که بیش از 80 درصد از خاک خود را از دست داد و همه نیروها در آنجا مستقر بودند، مقابل همه آن نیروها موفق شدند. با شجاعت، احتیاط، عقلانیت و حضور بر روی زمین قیام خواهد کرد و سوریه را نجات خواهد داد.

پلارک گفت: در یمن نیز مقام معظم رهبری فرمودند استکبار در آنجا غلبه نخواهد کرد.

رئیس ستاد مقاومت جبهه مقاومت با بیان اینکه اگر بخواهیم اقتدار جمهوری اسلامی را در دو جبهه نام ببریم شامل جبهه دفاعی و نفوذ منطقه ای می شود، گفت: جبهه دفاعی شامل هسته ای و موشکی است.

وی افزود: نفوذ مناطق جمهوری اسلامی ایران نیز اولین و موفق ترین نفوذی است که با همه استکبار جهانی روبرو بوده ایم و در این جبهه با کمترین هزینه و ضرر این موفقیت ها حاصل شده است.

پلانک گفت: جمهوری اسلامی ایران در جهان توانسته است بدون درنگ در مقابل همه مستکبرین ایستادگی کند و این موفقیت ها جز به دستور الهی، فرماندهی معظم کل قوا و ولایت شهید سلیمانی به عنوان یک فرمانبردار بدست نمی آید. سرباز ولایت سرباز ولایت شهید نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید