حاج قاسم در اسلام و ولایت و ملت ایران ذوب می شود / راه برون رفت از مشکلات کشور به کارگیری اندیشه عملگرایانه شهید سلیمانی است.


زمان: 09:42 ساعت
تاریخ انتشار: 1401/01/02
کد خبر: 1816968

حسین معروفی گفت: راه برون رفت از همه مشکلات کشورمان در همه عرصه ها بدون استثنا به کارگیری اندیشه عملگرایانه شهید سلیمانی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; سردار حسین معروفی در مراسم ولادت سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان با استقبال از فرارسیدن سال 1401، اظهار داشت: امسال سالی مزین به شعار گرانقدر تولید دانش بنیان، اشتغال – است. خلقت و منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) مقید است و امروز سالروز میلاد ابرمرد جهان در تاریخ شیعه در قرن چهاردهم است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: امروز یکم فروردین ماه سالروز تولد مردی است که در دوران حضور مادی زندگی خوبی داشت و امروز حیات طیبه او در شهادت و معنویت و تأثیرگذاری او در جامعه است. جهان اسلام، مسلمانان، شیعیان و بشریت ملموس است.» و قابل مشاهده است.

وی گفت: امروز قطعا یک سالگرد و تولد معمولی یک فرد عادی برای هواداران انقلاب اسلامی نیست. امروز مردی متولد می شود که صاحب مدرسه، مدرسه و جاده است. این بدان معناست که او صاحب مدرسه ای است که در نهایت برای ما خوشبختی و خوبی به ارمغان می آورد.

این مقام مسئول گفت: خدا را شاکریم که امام راحل و امام خامنه ای را درک کردیم و این شخصیت بی نظیر ذوب شده در اسلام، قرآن، پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم)، اهل بیت را درک کردیم. بیت (ع)، ولایت و ایرانی و امروز عصاره شیعیان، ملت بزرگ ایران و انقلاب اسلامی ما شده است.

سردار معروفی ادامه داد: قهرمانی که عمرش در 38 سال و ذره ذره عمرش پر برکت بوده است. برکت و عزت و عزت و عظمت و امروز شهادتش برای همه مسلمانان عزت و عزت و عظمت است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امروز میلاد این مرد عاشق اهل بیت علیهم السلام است و برای زمینه سازی ظهور حضرت حجت و اجرای گام دوم انقلاب اسلامی، تمام توان خود را به کار گرفت. وجودی که جان و آبروی او بود، با رعایت اخلاص. او می جنگد و امروز معنای جهاد را می فهمیم.

وی افزود: امروز جاودانگی و استقامت او همان رازی است که این بزرگوار در ثارولا در عمل به فرزندانش توصیه کرد و شاهد هستیم و نتیجه را امروز می بینیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: ولادت گرانقدر این فرد جاوید و ماندگار را به همه مردم خوب، عزیز، مومن، قدرشناس و حاج قاسمی تبریک و تهنیت عرض می کنم و از طرف همه شما این خانواده محترم و خانواده سلیمانی را تبریک می گویم. .

سردار معروفی تاکید کرد: راه برون رفت از همه مشکلات کشورمان در همه عرصه ها بدون استثنا به کارگیری اندیشه عملگرایانه شهید سلیمانی است. این مرد بزرگ در مکتب اهل بیت علیهم السلام بود و با قرآن زندگی کرد و به قرآن عمل کرد و قرآن و اهل بیت علیهم السلام را سرلوحه کار خود قرار داد و در امروز در همه عرصه ها مایه افتخار، سربلندی و افتخار ماست.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: اگر امروز تفکر حاکمیتی و فرماندهی شهید سلیمانی به عنوان یک دکترین عملی در کشور ما گسترش پیدا کند، به راحتی می توانیم بر همه مشکلات فائق آییم که وجه اصلی اندیشه شهید سلیمانی این است. وحدت عملی حول ولایت و قدرت این است خدا.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید