حاج قاسم نقش اساسی در نجات اهل سنت مظلوم عراق و سوریه دارد/ شهادت سردار دلا راه را برای اتحاد بیشتر جهان اسلام برای مبارزه با تکفیر هموار می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ماموستا مصطفی شیرزادی امام جمعه مریوان در گفتگو با کُردتودی گفت: شهید سلیمانی آنقدر معروف است که می توان آن را مکتبی نامید که می تواند زمینه سعادت جهان اسلام را فراهم کند.

وی با بیان اینکه شخصیت شهید سلیمانی به گونه ای بود که همیشه او را فراتر از زمان می دیدند، افزود: شخصیت سردار سلیمانی به گونه ای بود که دوست و دشمن او را تحسین می کردند و این نشان می دهد که سردار رشید اسلام از نوابغ زمان خود بوده است. “

ماموستا شیرزادی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی برای اهل سنت در داخل و خارج کشور برادری بود و نقش کلیدی و تعیین کننده ای در نجات اهل سنت مظلوم عراق، سوریه و… داشت.

امام جمعه مریوان اذعان داشت: شهادت سردار دلا زمینه ساز وحدت بیشتر جهان اسلام در مبارزه با تکفیرها و جریانات تروریستی بیش از پیش شد.

ماموستا شیرزادی افزود: ویژگی های اخلاقی و انقلابی شهید سلیمانی از او شخصیتی فراملی و فرامنطقه ای ساخت تا جایی که پس از شهادتش همه به شناخت واقعی از این شهید بزرگوار رسیدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اندیشه و مکتب شهید سلیمانی در جهان جبهه ای متحد در برابر ظلم ابرقدرت ها ایجاد کرده است و این میراث ارزشمندی برای همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان است.

دیدگاهتان را بنویسید