حاج قاسم نماد سنگر کشور در مقابل رژیم و استکبار صهیونیستی است

ساعت: 15:12
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796909

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهید سلیمانی در انقلاب پرورش یافت و نماد اقتدار کشور در برابر رژیم صهیونیستی و استکبار است، گفت: این شهید والامقام در انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خانه ملت، محمد باکر کلیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی که در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در جمع مسئولان اطلاعاتی شرکت کرده بود، با اشاره به شخصیت حاج قاسم و تربیت اسلامی در وصف وی، به مقام معظم رهبری پرداخت. وی گفت: چنین شخصیتی در انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس ظهور و رشد یافت و امروز می بینیم که انقلاب ما چنین درختی است. تناوری آنچنان دژی شده است که با رژیم صهیونیستی و آمریکا مقابله می کند و شخصیت هایی مانند سردار سلیمانی نماد عظمت و ایستادگی این انقلاب و این مکتب هستند.

وی با اشاره به شخصیت خداباور و مردمی شهید سلیمانی تاکید کرد: حاج قاسم به معنای واقعی به سنت های الهی اعتقاد داشت و به مردم تکیه کرد و در 40 سال گذشته برای این مردم جنگیده، خون ریخته و برای سلامتی آنها خون اهدا کرده است. . .

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین به قانون نهم اشاره کرد و با اشاره به جایگاه والای مردم در نظام اسلامی گفت: بار دیگر ثابت شد که مردم همیشه جادوگر این انقلاب بوده اند و درسی بزرگ برای ما نقش مردم در کشور و انقلاب و چه مسئولیت سنگینی در قبال مردم داریم.

کلیباف تاکید کرد: ما وظیفه داریم با ایمان به خدا و ایمان به مردم مشکلات مختلف این بزرگواران را با تمام توان حل کنیم.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید