حاج قاسم هسته های مقاومت در سراسر جهان را تشکیل می دهد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; سردار سرتیپ دوم محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی در مصلی شازند اظهار داشت: قرآن برای الگوگیری زنده است و از آنجا که مقام معظم رهبری حاج قاسم را مکتب شهید سلیمانی می نامند، ما می توانیم با الگو گرفتن از مکتب شهید سلیمانی راه سعادت را طی کنیم که در همه عرصه ها موثر است.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی نقش بسیار مهمی در اعتلای اسلام و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی داشته است، افزود: شهید سلیمانی همواره در بین جهادگران مختلف انقلاب اسلامی حضور مهم و تاثیرگذاری داشته است.

سردار کریمی ادامه داد: مهم ترین ابتکار و خالق حاج قاسم در عمر پربرکتشان راه اندازی بسیج مردمی دفاع از ارزش های اسلامی، خدمت صادقانه به مردم و انجام جهادگران مختلف در انقلاب بود و شهید سلیمانی زیرساخت های بسیاری را در این مناطق ایجاد کرد. .

وی تشکیل جبهه مقاومت در هراس از مکتب امام خمینی(ره) را یکی از ابتکارات مهم حاج قاسم سلیمانی برای صیانت از مظلومان و مبارزه با استکبار دانست و گفت: حاج قاسم از شکل گیری انقلاب اسلامی و پاسداشت مقدس در همه عرصه ها. او وکیل دادگستری بود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: حاج قاسم سلیمانی در حال تشکیل هسته های مقاومت در سراسر جهان است و این هسته های مقاومت فرصت های زیادی دارند که در آینده برای پاسداری از ارزش های اسلامی و امت اسلامی گشوده خواهد شد.

وی گفت: نیروی قدس سپاه نه تنها تهدیدات را از مرزهای کشور زدود و امنیت پایدار را در نقاط مختلف کشور برقرار کرد، بلکه تهدیدات چندین هزار کیلومتری را از ایران اسلامی دور کرد. ■ منطقه.

سردار کریمی افزود: پس از ضعف و ناتوانی سپاه در برابر نیروی قدس سپاه پاسداران، با آغاز جنگ نیابتی و شکست گروه های تروریستی، دشمنان سعی کردند به انقلاب اسلامی ضربه بزنند. حاج قاسم تمام برنامه ها و راهبردهای جبهه مقاومت را تشکیل داد و با نابودی کامل داعش تهدیدات را از منطقه دور کرد.

وی گفت: حاج قاسم سلیمانی در تربیت فرزندان انقلاب اسلامی و انتقال تجربه دفاع مقدس جوانان در برابر استکبار جهانی موفق بوده است. خوشا توکل به قدرت خدا، توسل به اهل بیت (ع) و راستی، اخلاص.

فرمانده سپاه ناحیه مرجوزی افزود: رشادت، رشادت و استقامت حاج قاسم متکی بر معنویت و مقبولیت ولایت، اعتماد ولایت و اطاعت خالص از ولایت مهمترین دلیل پیروزی حاج قاسم در مأموریت ها و شهیدان سلیمانیه ولایت و بیشترین بود. جزء مهم مدرسه حاج قاسم ولایت است.

وی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی علم، هجرت، استقامت، سرعت و انتظار را در کنار اطاعت محض از ولایت فقیه قرار داد و او را در مأموریت های خود موفق کرد و موفقیت حاج قاسم دستاوردهای بزرگی را برای امت اسلامی به وجود آورد و امروز مکتب شهید سلیمانی مکتبی انسان ساز در تراز اسلام است.

سردار کریمی با اشاره به اینکه در گام دوم انقلاب توجه به مولفه های اعلامی و انجام جهاد علمی و فرهنگی یک ضرورت مهم است، گفت: جامعه اسلامی تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تشکیل جامعه اسلامی و تحقق ارزش های اسلامی در نقاط مختلف کشور یک ضرورت مهم است و جوانان باید به برکت مکتب شهید سلیمانی و زندگی در این زمینه نقش آفرینی کنند. از شهدا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید