حاج قاسم چهره مردمی بود/ دست از مبارزه با قلدرها بر نمی داریم

ساعت: 18:43
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797283

سردار محمدرضا فلاح زاده سردار حاج قاسم سلیمانی را شخصیتی مردمی معرفی کرد و گفت: ما پیرو رهبر کبیر انقلاب هستیم و از مبارزه با ظالمان و زیاده خواهان، طاغوتیان و طمع ورزی های تاریخ دست برنمی داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، سردار محمدرضا فلاح زاده امروز یکشنبه همزمان با گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که در ثارالله حسینی رسول اکرم (ص) کرمانشاه برگزار شد، ایام الله دهه فجر را تسلیت گفت. تقارن آن با شهادت حاج قاسم سلیمانی. وی داشت: ماجرای غم انگیز حضرت زهرا(س) از تولد تا سکونت در مدینه، جنگ بدر، جنگ احد، رحلت پیامبر(ص) و آخرین روزهای حیات این بانوی بزرگوار. توسط علمای اهل سنت و شیعه به خوبی نوشته شده است.

جانشین فرمانده کل سپاه قدس افزود: جوانان می توانند زندگی حضرت زهرا (س) را از مراقبت از پدر و مادر به مراسم عقد و پاسداری از وقت نگهدار در طول درس تبدیل کنند و اولویت کارشان است.

وی تصریح کرد: در بعثت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله سه اصل اساسی وجود دارد که مهمترین آنها اخلاق است و ترویج اخلاق یکی از رسالت های اصلی پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله است. صلوات الله علیه).

سردار فلاح زاده ادامه داد: همانطور که می دانیم وظیفه اصلی امام (ره) اخلاق بود و علمای اسلام نیز در برابر عرفان و اخلاق نظری و عملی امام زانو زدند، زیرا امام خمینی(ره) مروج اخلاق بودند، همانگونه که آیت الله مشکینی. گفت. رع) معلم اخلاق در زمینه عملی و نظری بود.

وی گفت: دومین اصل و رسالت پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم جهاد مالی است و همه اموال حضرت خدیجه سلام الله علیها را برای ترویج و تحقق اسلام خرج می کنند.

سردار فلاح زاده گفت: قبل از انقلاب افرادی بودند که دارایی خود را برای ترویج انقلاب و گسترش مبارزه خرج کردند و حتی هزینه زندانیان را نیز پرداخت کردند.

فرمود: اصل سوم جهاد بود، اگر علی(ع)، ابودر، میثم تمار، حمزه سیدالشهدا و… نبود. پیچیدند ولی شجاعت یاران پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم علی و علی علیه السلام و دیگر یاران بزرگوار پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم بود. که مردانه ایستاد و افتخاراتی چون جنگ بدر و اوکوپا و خیبر و مکه و یمن به ارمغان آورد.

وی افزود: در انقلاب اسلامی مردانی مانند فرماندهان کشته شده با نام و نشان مانند شهدای بروجردی و سایر اقوام که نامشان گاه نامشخص است فرمانده هر خانه و خانواده ای بودند که باید از آنها نیز یاد کنیم. “

جانشین فرمانده سپاه کودس افزود: اگر شهیدان شیرودی، شهید کشوری، حسن حسن آبشناسان، صیاد شیرازی، باکری، احمد کاظمی، باقری و دیگر رزمندگان و مجاهدان در رکاب امام خمینی (ره) نبودند، استان ها و استان های مرزی خراسان، سیستان بودند. و بلوچستان

سردار فلاح زاده با اشاره به برخی مجاهدت های حاج قاسم در دوران دفاع مقدس گفت: وی پس از جنگ در منطقه شرق ماموریت را بر عهده گرفت و دو ماموریت را در دستور کار قرار داد که اولین آن خنثی کردن نقشه های دشمن توسط دو شیطان بود. عظمت و تباهی اشرار و دومی آنها خدمت به مسلمانان مظلوم سنی و شیعه سیستان و بلوچستان بود که هنوز به آنها خیر می گویند.

وی خاطرنشان کرد: حاج قاسم با برخوردی که نسبت به دشمنان خدا و پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) و اهل بیت (ع) داشت مصداق آیه «اشداء علی الکفر، رحمه بینهم» بود. “.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: وی سپس خود را برای پیوستن به سپاه قدس آماده کرد. او وارد افغانستان شد و دشمنان خدا را ذلیل کرد و با حضور در عراق تمام نقشه های آمریکا را نیز بر باد داد.»

رژیم صهیونیستی از خاک لبنان به حاج قاسم گریخت

سردار فلاح زاده با اشاره به نفوذ حاج قاسم در منطقه گفت: رژیم صهیونیستی دشمن که تا دیروز به سوی بیروت پیشروی می کرد، در مقابل رشادت های حاج قاسم مجبور به فرار از تمام سرزمین های جنوب لبنان شد.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها حاج قاسم را کشتند، افزود: زمانی که آمریکایی ها داعش را در عراق و سوریه راه انداختند، با بصیرت کامل جلو آمد و با تفکرات و تاکتیک های خود جبهه سوریه و عراق را متحول کرد.

سردار فلاح زاده خاطرنشان کرد: حاج قاسم با پیروی از پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) و امام راحل همه چیز را در اختیار خداوند متعال می دید و دشمن را ناچیز می دید.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: تصمیم برای تغییر و تحول میدان نبرد نیازمند فکر، قدرت و اراده ای است که سردار سلیمانی در مواجهه با نبردهای مختلف داشت.

وی ادامه داد: حاج قاسم با بصیرت، صبر و استقامت و به کارگیری نیروهایی از سراسر جهان اعم از فاطمیون، حیدریان و نیروهای ایرانی رضوی، تحولی در میدان جنگ ایجاد کرد که تمام منطقه را از لوث دشمن پاک کرد.

سردار فلاح زاده اذعان داشت: اینها نمونه هایی از اقدامات عملی حاج قاسم در رکاب قدرت مطلقه ولی فقیه، امام راحل و بزرگوار و رهبر معظم انقلاب بود، اما کاری که حاج قاسم کرد حاج قاسم او را پیشوای قلوب کرد. و عزیزان. رهبر انقلاب و ملت ایران؟» خصوصیات الهی این مرد بود.

حاج قاسم دشمن را حقیر می شمرد و خدا را تسبیح می گفت

وی حاج قاسم را انسان خدامحور و توکل بر خدا توصیف کرد و گفت: وقتی حاج قاسم گفت داعش سه ماه دیگر تمام می شود نگران بودم که بیشتر طول بکشد. حاج قاسم در جواب گفت: خدایا این عالی است و دو روز قبل از فتح اتفاق افتاده است.

سردار فلاح زاده خاطرنشان کرد: حاج قاسم دشمن را خاضع و خدای بزرگ می دانست و اگر با قدرت لایزال الهی پیوند خورد خداوند او را برای همه عزیز می کند.

سردار فلاح زاده گفت: حاج قاسم شخصیت مردمی بود زیرا به قول علمای اسلام عبادت ده جزء است که 9 جزء آن به امرار معاش و کار و تلاش و کوشش اختصاص دارد و بالاترین آن کمک به خلق خداست.

وی گفت: اگر خدمت برای خدا باشد ثواب دارد، قدم بالاتر خیرینی هستند که با سرمایه خود به مردم خدمت می کنند و یک قدم بالاتر کسانی هستند که در راه خدا جهاد می کنند و جان خود را فدای حفظ می کنند. آبروی مردم و اعتقادات آنها «مردم قربانی می شوند.

سردار فلاح زاده گفت: حاج قاسم وقتی به شهر خود می آمد در حد توان مردم آرامش و آسایش مردم را فراهم می کرد و در حد توان به مشکلات آنها رسیدگی می کرد.

وی خاطرنشان کرد: وی در دیدار با ابومهدی المهندس برای محاصره بوکمال برای نجات مردم گفت: ما این منطقه را صد در صد محاصره کرده ایم و نباید به مردم این منطقه آسیبی وارد شود و همه می دانیم که مردم این منطقه بوکمال اهل سنت هستند.»

سردار فلاح زاده گفت: حاج قاسم 8 سال پاسداشت مقدس در خط مقدم همه جبهه ها حضور داشت و حتی پیش رفت و برای شناسایی خود اقدام کرد. در منطقه سوریه همیشه در خط مقدم حضور داشت و در صدکیه، قلعه حلب، جبل زین العابدین و منطقه بوکمال تا مرز شهادت پیش رفت.

سردار سلیمانی شهادت را پیروزی بزرگ و راه پیامبر دانست

وی گفت: شهادت را پیروزی بزرگ و راه پیامبر و سعید الشهد می داند. شما چیزی برای ترس ندارید.

سردار فلاح زاده خاطرنشان کرد: حاج قاسم در دوران دفاع مقدس و حفاظت از حرم ضمن فرماندهی تدبیر و تاکتیکی از شجاع ترین فرماندهان بود.

وی گفت: حاج قاسم شخصاً عملیات را طراحی کرده است که در آنجا وعده و وعده پیروزی می دهد، اگر برای آزادسازی حلب، خان طومان و… به این وعده ها قول بدهد و عمل کند، پیروزی می آورد.

سردار فلاح زاده گفت: حاج قاسم یک دیپلمات قوی و دارای سبک دیپلماسی بود و این سبک حاج قاسم بود که اکثر رهبران و رزمندگان جبهه مقاومت را مجذوب خود کرد.

وی ادامه داد: داعش ملت اهل سنت را با چشم و دست بسته از بالای برج پرتاب کرد و داعش سه تن از اهل سنت را به تیرک بست و زنده زنده به آتش کشید؛ داعش 60 اهل سنت را در پالمیرا سر برید.

سردار فلاح زاده ادامه داد: ما پیرو رهبر کبیر انقلاب هستیم و برای رسیدن به پیروزی کامل و یا شهادت در این راه دست از مبارزه با ظالمان و زیاده خواهان، اشرار و ستمگران تاریخ برنمی داریم. که البته امام نوید پیروزی داده است.«اینکه اسلام تمام دژهای کلیدی جهان را یکی پس از دیگری فتح خواهد کرد و پرچم جمهوری اسلامی به بالاترین قله عزت برافراشته خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید