حاج قاسم کتاب حکومت های امپریالیستی را ناراحت کرد/ استانبول عزادار سردار سوهت است

ساعت: 13:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۹
کد خبر: 1799158

نبحات یشیم از فعالان فرهنگی ترکیه گفت: حاج قاسم صورت حساب ها و کتاب های دولت های امپریالیستی منطقه را تحویل گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بیدار نبحات یشیم در گفت و گو با تبریز به حاج قاسم سلیمانی گفت: وقتی نام شهید حاج قاسم سلیمانی به میان می آید، اولین چیزی که به ذهن خطور می کند مبارزه با دولت های امپریالیسم و ​​صهیونیسم است که در جغرافیای مسلمانان رویای آن را می بینند. منابع زیرزمینی و زمینی آنها برای بهره مندی از این ثروت ها حقوق بشر را پرورش می دهند و نادیده می گیرند. هر کشوری طرد شده است.

او حامی انسانیت و حقوق بشر بود

وی با بیان اینکه حاج قاسم نقشه های قدیمی صهیونیسم را خنثی کرده بود، افزود: سردار سلیمانی از این جبهه به آن جبهه می دوید تا به همه مظلومین دنیا که به او نگاه می کردند و عرش را فریاد می زدند کمک کند.

این فعال فرهنگی با تاکید بر اینکه حاج قاسم حامی انسانیت و حقوق بشر است، گفت: همه ما قاسم سلیمانی را در 10 سال گذشته در لبنان، عراق، سوریه، غزه، افغانستان و یمن در میدان ها و جبهه های حفاظت از مردم دیده ایم. مظلوم.”

استانبول در سوگ سردار سوخت

وی در خصوص تاثیر شهادت حاج قاسم سلیمان در ترکیه گفت: رئیس جمهور ما اقدام آمریکا را محکوم کرده است. در استانبول اکثر مؤسسات، انجمن ها، مساجد و گروه های مردمی غم و اندوه خود را با اندوهی عمیق ابراز می کردند و زنان در خانه های خود نذری می خواندند و غذای نذری پخش می کردند.

سلیمانی نه تنها فرمانده سپاه ایران، بلکه فرمانده ظلم و ستم نیز خواهد بود

یشیم گفت: ما قاسم سلیمانی را پدر و ناجی مظلومین در جغرافیای اسلام می دیدیم نه فرمانده ارتش کشورش. او از فروش زنان به عنوان برده حمایت می کرد. حامی مظلومان سر بریده و حامی کودکان بی آب و غذا.

وی افزود: حاکمان به اصطلاح مسلمان در مقابل این همه ظلم حرفی نزدند و بوی تاسف نبردند و حتی با ظالمان همدستی کردند; در برابر این همه ظلم و جنایات سردار بزرگ حاج قاسم سلیمانی بدون هیچ تبعیض دینی، زبانی و مذهبی؛ برای خدمت به مردم وارد میدان شد.

با شهادت حاج قاسم میلیون ها حاج قاسم رشد کردند

یک فعال فرهنگی ترک با بیان اینکه آمریکا در کشتن شهید سلیمانی حماقت داشت، گفت: آمریکا محاسبه نکرده بود که ترور یک قاسم سلیمانی هزاران و میلیون ها قاسم سلیمانی را زنده کند. حاج قاسم کتاب های حکومت های امپریالیستی منطقه را مرور می کند.

وی تاکید کرد: حاج قاسم سلیمانی از ناموس مردم دفاع کرد و باعث سفیدی این امت شد و شهید این امت شد.

یشیم خطاب به روح سردار سلیمانی گفت: ای شهید امت، مجاهدتت ما را زنده کرد، روحت شاد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید