حادثه خونین حرم امام رضا (ع) نقشه دشمنان ایران و اسلام است / اخوت و اتحاد ایران با کشورهای اسلامی خواست دشمن نیست


ساعت: 09:29
تاریخ انتشار: 1401/01/17
کد خبر: 1819903

مولوی یونس چاهانی گفت: حادثه ای که در حرم امام رضا رخ داد چیزی جز همان نقشه دشمن و سیاست دشمنان ایران و وحدت و برادری و اسلام نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مولوی یونس چاهانی در گفتگو با راه آرمان; وی گفت: حادثه ای که در حرم مطهر امام رضا علیه السلام و فرزندان و اهل بیت علیهم السلام و در ماه رمضان که یکی از بهترین ماه ها است رخ داده است. این برای ضربه زدن و حمله به روحانیت است، چیزی جز همین. نقشه دشمن و سیاست های دشمنان ایران وحدت و برادری و اسلام نیست.

امام جمعه اهل سنت منطقه رامشک شهرستان کلا گنجه گفت: دشمن متوجه شده است که مهمترین راه برای شروع جنگ قومی و مذهبی حمله به مقدسات است که حمله با سلاح سرد یکی از این برنامه هاست.

وی گفت: دشمن می داند که ایران با هیچ کشوری دشمنی و جنگی ندارد و با حسن نیت برای کمک به ملت ها دست به کار می شود و به همین دلیل اکثر کشورهای اسلامی به جمهوری اسلامی ایران و قطعاً به آن اتحاد علاقه مند هستند. . برادری خواست دشمن نیست و آن را تحمل نخواهند کرد.

مولوی چاهانی گفت: دشمنان می خواستند با این اقدام واکنش جمهوری اسلامی ایران، مسئولان و دولت را ببینند تا خوشحال شوند که اقدام آنها با بصیرت مسئولان برنامه ریزی شده است و ایران اجازه روابط مستحکم و ناگسستنی بین ایران را نمی دهد. و کشورهای اسلامی و شیعه و سنی که باید در داخل و خارج از کشور نابود شوند و ایران همه نقشه های دشمن را خنثی کند.

امام جمعه اهل سنت منطقه رامشک شهرستان کلا گنجه گفت: مردم نباید به نام مردم و دین و دولت اقدام و حرکت بنویسند و هر کس مرتکب جرمی شود مسئول است.

وی ادامه داد: ما در جمهوری اسلامی ایران حکومت اسلامی داریم و در اطراف کشورمان حکومت اسلامی وجود دارد. بنابراین، شعله ور شدن کوچکترین جرقه اختلاف، تمام جهان اسلام را می سوزاند.

مولوی چاهانی خاطرنشان کرد: همه دشمنان باید بدانند که با درایت و بصیرت مقام معظم رهبری قبل از آتش گرفتن همه نقشه هایشان از بین می رود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید