حادثه متروپل نتیجه دور زدن قوانین در مرحله صدور مجوز بود

وی افزود: متروپل که می توانست نماد کار مهندسی باشد به دلیل مشکلات فنی و دور زدن قوانین در مرحله مجوز به حادثه بزرگی تبدیل شد.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان با بیان اینکه اهواز یکی از کلانشهرهای مهم کشور است اما فاقد زیرساخت های فراوان است، گفت: مدیریت هوشمند فرآیند می تواند از بسیاری از عدم شفافیت و فرار از قوانین جلوگیری کند.

هانچی ادامه داد: ارائه خدمات به مردم به صورت هوشمند و بدون بازدید علاوه بر کاهش هزینه ها، موجب افزایش اعتماد عمومی و افزایش درآمد مدیریت شهری می شود.

وی با اشاره به تعطیلی های مکرر در خوزستان به دلیل شرایط جوی از جمله پدیده گرد و غبار افزود: تعطیلی خوزستان به دلیل پدیده ریزگردها اختلالاتی را در ارائه خدمات به مردم ایجاد می کند که به همین دلیل الکترونیکی شدن فرآیندها در این استان از اهمیت بیشتری برخوردار است.

معاون کشوری استانداری خوزستان با بیان اینکه روند کارهای جدید آغاز شده در خوزستان و اهواز باید ادامه یابد، گفت: مدیریت شهری اهواز می تواند مشوقی برای همه شوراها و شهرداری های خوزستان و الگویی برای شهرهای مختلف استان باشد. .

وی با بیان اینکه توسعه خدمات الکترونیک در شهرهای مختلف خوزستان توسط شهرداری های پیشرو استان آغاز شده است، تصریح کرد: ادامه روند آغاز شده برای هوشمندسازی فرآیندها و خدمات رسانی، خورستان را به الگوی خوب هوشمندسازی و حکمرانی الکترونیکی در کشور تبدیل می کند. کشور.

دوم خرداد ماه سال جاری بر اثر ریزش ساختمان دو طبقه متروپل 43 نفر از هموطنانمان در آبادان جان خود را از دست دادند.

9 پروژه زیرساختی هوشمند در مدیریت شهری شهرداری اهواز با وام یک هزار میلیارد ریالی با مشارکت بخش خصوصی روز سه شنبه در مراسمی در اهواز به بهره برداری رسید.

سامانه تک پنجره ای پروانه مالکیت، زیرساخت پرداخت الکترونیکی به عنوان اولین زیرساخت پرداخت الکترونیکی در حوزه حمل و نقل کشور، زیرساخت شهر هوشمند توسعه فیبر نوری و پروژه FTTH و اپلیکیشن «اهواز من» از جمله پروژه هایی است که در این مراسم کشف شد.

همچنین در این آیین، ایجاد زیرساخت اطلاعات مکانی شهر اهواز (SDI)، مرحله اول پایش هوشمند ساخت و ساز شهری، سامانه جامع سرمایه انسانی دستمزد و حقوق، سامانه مدیریت حسابداری و مصوبات شورای اسلامی شورای شهر اهواز و ارتقای مرکز داده در راه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید