حادثه 4 نوامبر هژمونی آمریکا را در هم شکست

ساعت: 11:59
تاریخ انتشار: 1400/08/11
کد خبر: 1780930

رئیس شورای شهر تهران گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان 58 عظمت آمریکا را در هم شکست و به سخره گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه اطلاع رسانی تهران نیوز، مهدی چمران صبح امروز در جلسه شورای شهر تهران با گرامیداشت سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اظهار داشت: تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 58 یک اتفاق مهم و انقلابی بود. حرکت در کشور

وی گفت: در این روز جاسوس آمریکایی که پس از انقلاب فعال و سپس در جذب و سازماندهی نیروها فعال بود به اسارت دانشجویان درآمد و اسناد آنجا به تدریج بازسازی و در قالب چند جلد کتاب منتشر شد.

رئیس شورای شهر تهران گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در آن روز حرکتی عظیم و کم نظیر را در ایران و جهان رقم زد که هژمونی و عظمت آمریکا را در هم شکست و اختاپوس کرد.

چمران گفت: معمار کبیر انقلاب با حمایت از این اقدام انقلابی، دانشجویان آن را انقلابی دیگر نامیدند، زیرا ملت ما نشان داده است که در مقابل دشمن هر چقدر هم که قوی باشد می تواند مقاومت کند و مقاومت کند.

وی با تاکید بر حفظ روحیه مبارزه با استکبار و مقابله دشمنان با دشمنان، ادامه داد: آمریکا امروز از هر جهت به دنبال دشمنی با ملت و دولت ایران است، بنابراین باید روحیه استکبار ستیزی و بصیرت را حفظ کند. آگاهی و دشمنی در برابر افراط و تفریط.

رئیس شورای شهر تهران افزود: مبارزه ای که در 13 آبان 58 در دل مردم برخاست و حرکتی بزرگ و ماندگار در تاریخ رقم زد، الگویی برای تداوم روحیه استکبار ستیزی و مقاومت در برابر نقشه ها و توطئه های شیطانی است. دشمنان.”

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید