حال و هوای نماز جمعه شهرستان های استان یزد در روز شهادت حاج قاسم / «انتقام سخت»؛ لازمه ائمه جمعه

ساعت: 14:13
تاریخ انتشار: 1400/10/17
کد خبر: 1798204

وی در روز جمعه 22 دی ماه 1377 تحت تأثیر شهادت حاج قاسم سلیمانی قرار گرفت و ائمه جمعه بر انتقام سخت از آمریکا تاکید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، ساعت یک و 20 دقیقه بامداد جمعه 22 دی ماه 1396 صدا و سیمای جمهوری اسلامی یکی از غم انگیزترین روزهای تاریخ ایران اسلامی را پخش کرد.

این خبر شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی به ناجوانمردانه ترین شکل ممکن به دست آمریکایی ها و صهیونیست ها بود که جهان اسلام را در غم از دست دادن این رهبر عزیز سیاهپوست عزادار کرد.

97cb1197 7a71 49ec ac97 d84f1df692e7 خبر خاکستری

نماز عبادی سیاسی جمعه آن روز نیز متاثر از این حادثه تلخ بود و همه پرشورتر از هفته های گذشته با مشت های گره کرده این جنایت صهیونیست های آمریکایی را محکوم کردند.

ائمه جمعه شهرستان های استان یزد در سخنان خود این جنایت را محکوم کردند و خواستار رسیدگی جدی مسئولان کشوری و پیگیری شدند.

شهادت سردار سلیمانی موجب تقویت جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی شد

آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های نماز جمعه 22 دی ماه 98 با تبریک و عزاداری شهادت سردار سرفراز حاج قاسم سلیمانی گفت: به آرزوی دیرینه خود رسیدند.

وی با بیان اینکه تمام زندگی سردار سلیمانی این مجاهد بزرگ انقلابی در راه حفظ و حراست از حریم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بوده است، تصریح کرد: بالاخره به آرزوی خود برسد و باشد. به ناحق توسط متجاوزان آمریکایی به شهادت رسیدند.

امام جمعه یزد گفت: این شهادت نه تنها خدشه ای به عزم ملت قهرمان ایران و جبهه مقاومت در حال تقویت و مقابله با استکبار جهانی و آمریکایی ها وارد نمی کند.

1b9c0bcf 6110 4110 9f2f b07116938f94 خبر خاکستری

ناصری گفت: هوشیاری امت اسلامی و بصیرت همه مردم و جبهه مقاومت، توطئه های استکبار جهانی را شکست خواهد داد و این روحیه باید ادامه داشته باشد.

وی گفت: مردم عراق باید با عبرت گرفتن از جنایات آمریکا و حامیانش با قدرت و اتحاد بیشتر در مقابل دشمنان اسلام و قرآن بایستند و پیروزی نزدیک است و دشمنان به اهداف خود نخواهند رسید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به پیام مقام معظم رهبری در خصوص شهادت سلیمانی اشاره کرد و گفت: نقش این فرمانده بر هیچکس پوشیده نیست به ویژه در مبارزه با داعش که یاد و خاطره او همیشه باید باشد. به یاد داشته باشید. قیمت ها

اکنون که دو سال از شهادت سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی به دست صهیونیست ها می گذرد، این گرما همچنان بر دل مردم ایران و مظلومان جهان اسلام سنگینی می کند.

اقدام آمریکا جنایتکار و شهادت سردار سلیمانی بی پاسخ نخواهد ماند

حجت الاسلام والمسلمین سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق در پیامی شهادت سردار رشید اسلام قاسم سلیمانی را تسلیت گفت و اقدام موذیانه آمریکا در ترور این فرمانده انقلابی را محکوم کرد. آر.

وی افزود: شهید سلیمانی شخصیتی است که در تمام صحنه های انقلاب و نظام در میانه میدان بود و توانست معادلات استکبار جهانی را به هم بزند.

سلیمانی گفت: سردار سلیمانی یک شخصیت بین المللی است و با شهادت خود همه مجاهدان و انقلابیون جهان را بیدار کرد.

9d56b8cd bfaa 4bb0 8b91 19994b3ff459 خبر خاکستری

امام جمعه بافق گفت: افراد و رزمندگانی در دنیا هستند که پاسخ محکمی به این اقدام غیرانسانی آمریکا خواهند داد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به کنگره شهدای هرمزگان خاطرنشان کرد: شهدا جاویدان هستند و در عرصه قیامت شفاعت خواهند کرد.

امام جمعه بافق با بیان اینکه ملت ایران همواره آگاهانه و با بصیرت برای رسیدن به آرمان های انقلاب عمل کرده است، افزود: آگاهی و بصیرت مردم در برابر این تحرکات استکبار روشن است و قطعاً دست به کار نخواهند نشست. “

سلیمانی همچنین با اشاره به برگزاری رزمایش مشترک ایران، چین و روسیه به تحلیل نتایج آن پرداخت و گفت: این رزمایش نمونه ای از اقتدار و اقتدار کشور در شرایطی است که در تحریم هستیم و دنیای استکبار فشار می آورد. روی کشور و ضربه زدن به آن. «او خائن به آمریکا بود.

خط جهاد و مقاومت با انگیزه مضاعف ادامه خواهد داشت

حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه ۲۲ دی ماه شهرستان ابرکوه با تبریک و عزاداری شهادت و از دست دادن سردار حاج قاسم سلیمانی، نماد مقاومت ملت ایران، گفت: شیخ نائلی جایزه همگان را دریافت کرد. جان او از خدا و خونش توسط ظالم ترین انسان ها ریخته شد.

7f19718c 7801 4456 9c04 dce5afab1968 خبر خاکستری

وی با بیان اینکه این جنایتکاران باید بدانند که انتقام سختی در انتظارشان است و همه وفاداران به مقاومت خونخوارشان آماده هستند، ادامه داد: دوستان و دشمنان باید بدانند که خط جهاد و مقاومت با انگیزه مضاعف و روشن ادامه خواهد داشت. پیروزی در انتظار مجاهدین است.»

حسینی با بیان اینکه ترامپ دیوانه از خط قرمزها عبور کرده و مسئول عواقب این اغتشاشات است و باید منتظر انتقام باشد، گفت: شهادت این فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جبهه مقاومت محافظت می کند و جهان اسلام را به عهدش نزدیک می کند. یقیناً این حادثه لطف الهی بوده و طومار مثلث کفر جهانی، آمریکا، اسرائیل و تکفیری ها را دچار سردرگمی خواهد کرد.

وی خطاب به دولت آمریکا اذعان داشت: ملت شهدا به زودی انتقام خون فرزند شما را از شما حرامزاده ها خواهند گرفت. جهان اسلام علیه آمریکا و متحدانش متحد و بسیج خواهد شد.

آمریکا و متحدانش دیگر راحت نخواهند خوابید / غربی ها بیدار خواهند شد

حجت الاسلام علیرضا حسنی امام جمعه موقت میبد در خطبه های نماز جمعه 22 آذر 1398 در میبد با اشاره به شهادت امیر دلها صاحب اشتر ولی زمان و مجاهدین فی الله سپهبد سپهبد. حاج قاسم سلیمانی گفت: آمریکا، عربستان، اسرائیل و منطقه ازنب با این جنایت خواب راحتی نخواهند داشت.

d5be5f48 0db4 487e 899f d7571e246b5a خبر خاکستری

وی افزود: امیدواریم با این حادثه غربی های بومی ما که شب ها خواب آمریکا و غرب را در سر می پرورانند و هنوز در گوشه ای از دل خود هستند که می توان با آمریکا مذاکره کرد، بیدار شوند چرا که این خبیث و منحوس. ملت های بی اعتماد و آزاده و مظلوم ملت انقلابی ایران از شعار مرگ بر آمریکا دست برنمی دارند.

حسنی حمله آمریکا به حشدالشعبی را انتقام نیروهای مردمی عراق عنوان کرد و گفت: و نیروهای بسیج.

امام میبد روز جمعه با بیان اینکه آمریکا با این حمله اتحاد و همبستگی را برای احزاب، گروه ها و مردم عراق به ارمغان آورده است، اذعان داشت که داعش نباید برگردد و آمریکا نباید مسلط شود.

وی افزایش احساسات ضد آمریکایی و نفرت از آمریکا در میان مردم عراق را از دیگر نتایج این حمله از جمله محاصره سفارت آمریکا در بغداد و آتش زدن بخشی از سفارت عنوان کرد که نشان دهنده خشم و انزجار عراقی ها بود. در ایالات متحده

این بخشی از آنچه در 22 دی ماه 1396 در چهار شهرستان استان یزد بیان شد و در تمام شهرها و استان های کشور فضای اولین نماز جمعه پس از شهادت سردار سلیمانی با اندوه و خشم مردم ایران بود. ملتی که از خلافکاری بزدلانه، شرورانه و به دور از انسانیت آمریکایی بازداشت شد.

404ab98a b56d 4bb2 8884 df3748b70bd8 خبر خاکستری

در تمام نماز جمعه آن روز راهپیمایی دسته جمعی برای محکومیت جنایت آمریکا برپا شد و همگی خواستار خروج از دنیای استکبار و ظالم منطقه و پاسخ جدی نهادهای بین المللی به این اقدام ناجوانمردانه صهیونیست ها شدند.

طی دو سال گذشته، جبهه مقاومت نه تنها تضعیف نشده، بلکه عزم آنها برای شکست دشمن طی سال‌ها چندین برابر شده و منجر به خروج آمریکایی‌ها از افغانستان، سوریه و در آینده نزدیک از عراق و جاهای دیگر شده است. ایالت ها به زودی متوجه خواهند شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید