حامد پاکدل با جراحات وارده به بیمارستان منتقل شد


ساعت: 19:35
تاریخ انتشار: 14/08/12
کد خبر: 1811855

گلزن پرسپولیس در هفته های اخیر در جریان تمرین از ناحیه سر دچار مصدومیت شد که منجر به بیهوشی وی شد. خوشبختانه با مراقبت های پزشکی فوری به سرعت به هوش آمد و برای مراقبت های پزشکی تکمیلی و معاینات پاراکلینیکی به بیمارستان اعزام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، آخرین تمرین سرخپوشان ایران مقابل رفسنج با اتفاقی برای حامد پاکدل همراه بود.

مهاجم سرخپوشان که در سه بازی اخیر سرخپوشان با سه گل عملکرد خوبی داشت و انگیزه او را برای دیدارهای آینده دوچندان کرد، متاسفانه در دقایق ابتدایی تمرین امروز ضربه سرش را دریافت کرد.

در این صحنه زمانی که قصد داشت با سر به توپ ضربه بزند از ناحیه سر و گردن ضربه خورد که باعث شد در هنگام فرود ضربه دیگری به او وارد شود و تا زمانی که به هوش آمد به زمین برخورد کرد. خوشبختانه با اقدام سریع کادر پزشکی و با کمک بازیکنانش و کادر فنی او در نهایت به خود آمد. اقدامات لازم برای اطمینان از وضعیت تنفسی وی انجام شد و پس از آن برای مراقبت های اورژانسی به بیمارستان اعزام شد، علاوه بر مراقبت های پزشکی تکمیلی و معاینات تخصصی تکمیلی توسط متخصصان، در این موارد جزو پروتکل های درمانی است.

باید بگویم؛ تمرین امروز سرخپوشان پس از جلسه فنی و آنالیز از ساعت 16:00 در ورزشگاه “شهید کاظمی” امروز (یکشنبه) آغاز شد و اعضای این تیم پس از پایان تمرین برای اردوی قبل از بازی راهی هتل شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید