حاکمان در فقر مردم مقصرند

حاکمان در فقر مردم مقصرند

روز جدید : نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در شورای اسلامی در نطق بین دستورات شورای اسلامی تاکید کرد که کمبود و فقر جامعه تقصیر حاکمان است و فقر مردم باید. تقصیر حاکمان تلقی شود.

مسعود بیزیکیان ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری اگر زمینی را فقیر نگه دارید و آن را فقیر کنید، آن سرزمین از بین می رود و بی شک مردم محروم می شوند. حاکمان در این امر مقصرند. فقر مردم گناه حاکمان است و آنها هستند که باعث فقر مردم می شوند.

وی گفت: به دولت، مجلس، ادارات و سازمان ها نگاه کنید، همه از یک جناح هستند و یک جناح و تقوا برتر است، مثلاً تقوا یعنی هیچکس بدی نکند و در کشور بر مردم حکومت کردند که از نظر مدیریت، مقصر اشتباهات است، مدیر نیاز به دانش، تجربه و اختیار دارد که مدیر توانایی اصلاح این شرایط را دارد. افرادی که الفبای مدیریت را می دانند باید حکومت کنند.

دولت دوازدهم با اشاره به تحقیق و بررسی احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان، سدهایی در دریاچه ارومیه ساخته و حدود 37 کیلومتر تونل ایجاد کرده است و برای 50 متر 170 میلیون مترمکعب آب پشت سدها وجود دارد و همه این آثار در دولت جدید ذخیره شده و جابه جا نمی شوند، بودجه ای برای دریاچه ارومیه در نظر نگرفته اند.

دیدگاهتان را بنویسید