حاکمیت مردم بر مردم بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است


زمان: 09:42 ساعت
تاریخ انتشار: 1400/11/14
کد خبر: 1805633

اسماعیل حسین زهی گفت: مدیریت مردم و تعیین سرنوشت خود در انتخاباتی مانند مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری و شورای شهر یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اسماعیل حسین زهی در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز، پیروزی انقلاب اسلامی در دوران امام راحل را تجلیل کرد و گفت: در 43 سالی که از انقلاب اسلامی می گذرد و با وجود مشکلات فراوانی که وجود داشته، کارهای بسیار خوب و زیادی انجام شده است. “

وی افزود: هشت سال از جنگ و دوران سازندگی پس از آن و همچنین اعمال تحریم های سرکوبگرانه هزینه های سنگینی بر کشور تحمیل کرده است.

حسین زهی با بیان اینکه کارهای خوبی در روستاها و شهرها انجام شده است، افزود: البته در برخی از استان ها که عقب ماندگی بیشتری وجود دارد، دولت باید به تراز بودجه به گونه ای نگاه کند که شهری و شهری کم و پایین مناطق روستایی از نظر زیرساختی توجه بیشتری داشته باشند.

وی گفت: امیدواریم دولت در لایحه بودجه به محرومیت زدایی و رفع معوقات شهرها و روستاها توجه کند.

عضوکمیسیون شهروندی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت تا کنون بسیار خوب عمل کرده است و زحمات کارکنان دولت را نمی توان انکار کرد اما انتظار می رود به محرومیت زدایی بیشتر توجه شود و خدمات بیشتری از جمله ارائه شود. . آبرسانی به روستاهای مناطق فقیرنشین.

حسین زهی گفت: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی این است که مردم بتوانند در زمان انتخابات در تعیین سرنوشت خود مشارکت داشته باشند.

وی افزود: در واقع اداره مردم و تعیین سرنوشت خود در انتخاباتی مانند مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری و شورای شهر یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید