حباز: رئیسی فکر نمی کرد روزی مردم حکومت آخوندی بخواهند/ مردم رئیسی واقعیت ها را از او پنهان می کنند.

حباز: رئیسی فکر نمی کرد روزی مردم حکومت آخوندی بخواهند/ مردم رئیسی واقعیت ها را از او پنهان می کنند.

روز جدید این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: آقای رئیسی رو به خانم راکعی کرد و گفت: مردم اگر دولتی بخواهند، دولت قبلی را نمی خواهند. در واقع آقای رئیس جمهور می خواست بگوید ما بهتر از دولت قبل عمل کرده ایم.

زمانی که انتخابات ریاست جمهوری 1400 برگزار شد، سیدابراهیم رئیسی شعارهایی سر داد که گویی فردای آن روز حضورش در پاستور، اتفاقات بزرگی در عرصه حکومت داری کشور رخ خواهد داد و موج تحولات به حدی بالا خواهد رفت که همه مشکلات کشور و مردم در مدت کوتاهی حل می شود یک سال گذشت، اتفاقی نیفتاد، هر روز تورم و تورم بدتر از دیروز است، بنابراین این روزها برخی از سیاستمداران اصولگرا و اصلاح طلب صراحتا می گویند: «مردم دعا می کنند. برای حکومت روحانی و با کمال میل از آن روزها یاد می کنند».

محمدرضا حباز درباره تفاوت ریاست جمهوری رئیسی با حسن روحانی گفت: آقای رئیسی در بیست و هفتمین روز از ماه مبارک رمضان امسال 24 فعال سیاسی شامل 6 اصلاح طلب و 18 اصولگرا را به دفتر خود دعوت کرد و نظر آنها را در این خصوص جویا شد. .درباره موضوعات.

وی افزود: خانم راکعی در آن جلسه به آقای رئیسی گفت: با مدیریتی که در این چند ماه انجام دادید، مردم را آرزوی دولت قبل کردید، ایشان نگفتند، اما وقتی همه در حال آماده شدن بودند. عکس دسته جمعی آقای رئیسی رو به خانم راکعی کرد و گفت: «مردم هر دولتی بخواهند، دولت قبلی را نمی خواهند.» در واقع منظور آقای رئیس جمهور این بود که ما بهتر از دولت قبل عمل کرده ایم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تصریح کرد: اخیرا برای خرید به میدان تره بار رفتم، مردی پشت سر من در صف ایستاد و شروع به توهین به دولت کرد و ادامه داد: صد رحمت به دولت قبل.» البته این روایت است. ممکن است برای تصمیم گیری مفید نباشد، اما این دولت فضایی برای انجام نظرسنجی از افکار عمومی دارد. این اقدام هزینه زیادی ندارد.

این نماینده مجلس با اشاره به بودجه 1000 میلیاردی ارشاد گشت افزود: چه خوب است که از این اعتبار برای بررسی بی طرفانه «میزان رضایت مردم از دولت» استفاده کنند و به رئیس جمهور و اطرافیان یا اطرافیانشان بدهند. احترام می گذارند و راست نمی گویند یا برای حفظ موقعیت خود راست نمی گویند و حتی برخی برای تحکیم پایه های جایگاه و جایگاه خود جادو می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید