حب الحسین یجمانه رمز اتحاد و برادری است/ نطفه فساد، هر جا که صلاح اهل بیت (ع) برافراشته شود، تفرقه ایجاد می کنند.


ساعت: 09:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۲
کد خبر: 1897021

«مجید دوهندو» رئیس ستاد عالی استان گیلان با اشاره به اینکه شعار «حب الحسین یجمعنا» نماد اتحاد و برادری در بین عبادت کنندگان امام حسین (ع) فارغ از مذهب و آیین است، گفت: «هر جا از صلاحیت نظام، اسلام، انقلاب و اهل بیت علیهم السلام نام برده می شود، بذر فساد در آنجا وجود دارد و تفرقه ایجاد می کند، بنابراین در برخورد با منافقین کردل باید از مزایای آن بهره برد. وضعیت اربعین برای از بین بردن ترفندهای این دشمنان.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ «مجید دوهندو» رئیس ستاد دیوان عالی استان گیلان در گفت و گو با ۸دی در پاسخ به این سوال که یکی از وظایف پیاده روی اربعین ایجاد وحدت بین مسلمانان اعم از شیعه و سنی است اما وی با بیان اینکه انتشار فیلم هایی از سوی برخی معارضان نشان می دهد که این افراد به دنبال ایجاد اخلال در این موضوع هستند، گفت: هر کدام به نوبه خود می توانند دشمنان به رهبری آمریکا و اسرائیل و برخی از کشورهایی که تلاش می کنند این حرکت جهانی را به سمت و سویی برسانند. کم ارزش جلوه می کنند و موفق نمی شوند.» خنثی کردن بهترین راه افشای ترفندهای دشمنان؛ تبیین، روشنگری و اتحاد مسلمانان ایران و عراق.


بذر فساد از هر کجا که صلاح اهل بیت (ع) طلوع کند، تقسیم می شود.

وی با تاکید بر اینکه هر جا از حقانیت نظام، اسلام، انقلاب و اهل بیت (علیهم السلام) صحبت می شود، بذرهای فساد وجود دارد و تفرقه ایجاد می کند، افزود: ما و به ویژه زائران باید مراقب و مراقب باشیم. بهره مندی از این وضعیت ترفندهای اربعین. بیایید دشمنان را مانند آب جلوه دهیم زیرا این یک راه مهم برای مقابله با منافقین کوردل است.


حب الحسین یجمانه رمز اتحاد و برادری است

دهیندو با پرداختن به موضوع «وحدت» و با اشاره به سخنان شهید سلیمانی مبنی بر اینکه «ما امت امام حسین هستیم»، تصریح کرد: «وحدت» در این شعار به معنای ایستادگی در کنار شیفتگان امام حسین (علیه السلام) است. فارغ از هر دین و آیینی این بنیان «حب الحسین یجمعنا» یعنی همه ما زیر یک پرچم با شعار امام حسین (علیه السلام) برای ایجاد وحدت، برادری و وفاق هستیم.


فدائیان باید وحدت و یگانگی را احیا کنند

این مسئول افزود: زائرانی که هم اکنون در عراق هستند باید از این فرصت و حضور خود در کنار زائرانی که از کشورهای دیگر آمده اند برای بازگرداندن وحدت و اتحاد و اجرای راهپیمایی اربعین استفاده کنند. ،

رئیس ستاد عالی استان گیلان در پایان با اشاره به زائرانی که شانس حضور در این پیاده روی را داشتند، خاطرنشان کرد: زائران همه موکب ها فارغ از عراقی و ایرانی که شبانه روز کار می کنند و همچنین عراقی ها. که در منازل یا موکب هایشان هستند منتظرشان هستند و لحظه شماری می کنند و شکرگزاری می کنند و تمام امنیت و سلامتی و … را که لازم است رعایت می کنند تا انشاءالله به فضل الهی و نابینایی از دشمنان، راهپیمایی عظیم و باشکوهی در اربعین امسال به ثبت خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید