حتیبی شاید بازی را اشتباه دیده باشد!


ساعت: 20:31
تاریخ انتشار: 1400/11/24
کد خبر: 1808492

مربیان فولاد و آلومینیوم در نشست خبری پس از دیدار هفته هفدهم که با برتری فولاد به پایان رسید صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمیدرضا رجبی مربی تیم فوتبال فولاد در نشست خبری گفت: بازی سختی بود. آلومینیوم همچنین یک تیم فیزیکی متعهد است که همیشه در مقابل تیم های بزرگ خوب بازی می کند. هیچ تیمی نتوانست به راحتی آلومینیوم را شکست دهد. ما بازی های منطقی زیادی انجام دادیم. در نیمه اول کاملاً در اوج بازی بودیم. ما بازی خود را کنترل می کردیم و به حریف اجازه کاری نمی دادیم و آنها فقط کار مستقیم انجام می دادند. در نیمه دوم به دلیل اینکه آنها فقط دفاع می کردند، یک سری بازیکنان هجومی آوردیم و توانستیم بازی را ببریم.

حتیبی در نشست خبری ضدفوتبالی فولاد را محکوم کرد که رجبی در پاسخ به این موضوع گفت: کادر فنی تیم فوتبال حریف آن را درست ندیده است. شاید چون پروازشان دیر بود، بازی را خارج از تمرکز و اشتباه دیدند. در نیمه اول 60-70 درصد شش موقعیت داشتیم. من می توانم هر یک از این موقعیت ها را بگویم. ساسان انصاری تک به تک، رضاوند به تیر دروازه برخورد کرد، عباسی با سر، ضربه وحید حیدریه یک بر یک شد و نجاریان یک دروازه خالی به ثمر رساند. تیم های فوتبال ایران چند مقام دارند؟ مقابل تیمی مثل آلومینیوم شش موقعیت داشتیم. اگر واقعا این شش نفر کمتر باشند، سعی می کنیم فرصت های بیشتری داشته باشیم.

رجبی ادامه داد: رسول همبازی ما بود و هر بار که می باخت اعصابش خرد می شد. آنها هم نتوانستند در این دیدار پیروز شوند و این برای تیمشان فشار است. همین امر او را بر آن داشت تا اظهارات مشابهی را بیان کند. وقتی بازی های فیزیکی انجام می دهید، درگیری ها و آسیب های زیادی به وجود می آید. آنها در نیمه اول وقت را از دست دادند که ما پرس می کردیم و طبیعی بود که بازیکنان ما در نیمه دوم مصدوم شوند و برانکارد آمد. ما یک بازی منطقی انجام دادیم و توانستیم آلومینیوم را شکست دهیم.

وی در خصوص خریدهای فولاد در بازار زمستانی که این تیم را به فعال ترین تیم لیگ تبدیل کرد، گفت: در چند سال اخیر چند بازیکن همین تیم آلومینیوم را خریداری کرده اند؟ هر دو پنجره ما بسته بود. تیمی که به آسیا رفت و قهرمان شد و سهمیه گرفت، دو سال است که بازیکنی دریافت نکرده است. وقتی چهار پنج تا خریدیم دلیل نمی شود بگوییم خرج کرده ایم. تیم ما نفرات نداشت و باید اینها را می بردیم. می توانیم در مسابقات بعدی بهتر ظاهر شویم. خوشحالیم که این افراد به جمع ما اضافه شده اند و برای موفقیت فولاد تلاش می کنیم.

مربی فولاد همچنین برای ارزیابی داور که 9 بار از کارت زرد استفاده کرده است، اظهار کرد: داور با کارت های زردی که داد به تیم ما عصا داد. ما تیمی هستیم که از بالا فشار می آوریم و همه در برابر خودمان دفاع می کنیم. با این حال بازیکنان ما مراقب کارت های داوران بودند و امیدوارم ارزیابی درست بوده باشد.

* حتیبی: اگر با بازی فولاد از کشورهای عربی انتقاد کنیم، توهین است!
رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم در نشست خبری پس از شکست تیمش مقابل فولاد گفت: با تیمی بازی کردیم که نیمی از فصل ما را صرف جذب بازیکن کرد. تساوی را دیدیم و هر دو تیم شانس برد داشتند. در مجموع روی یکی از پاس ها گل زدند. با تمام احترامی که برای فولادی ها قائلم، با دیدن بازی این تیم نباید از کشورهای عربی که ضد فوتبال بازی می کنند انتقاد کنیم. اگر چیزی به آنها بگوییم بی احترامی است.

وی ادامه داد: بین دو نیمه به بچه ها گفتم چیزی نگویند شاید فولادی ها در آسیا بازی می کنند و برای بازی با آنها تمرین می کنند. بچه های ما هم در این مسابقه زحمت کشیدند و خوب بازی کردند. البته این مسابقه برای ما تمام شده و به دیدارهای بعدی فکر می کنیم.

آلومینیوم گفت: مسابقه سختی بود و ما شانس داشتیم و آنها هم این کار را کردند، اما 100 درصد نبود. به نظر من اگر در یک ضربه ایستگاهی گل نمی زدند تا صبح نمی توانستند گل بزنند.

حتیبی با اشاره به نیم فصل دوم گفت: فصل اول به تازگی شروع شده و تیم ها تغییر کرده اند و فولاد بازیکنان باکیفیتی به دست آورده است. برخی از تیم های صنعتی نه تنها بودجه فولاد بی پایان دارند، بلکه ما فقط 40 میلیارد بودجه داریم. افرادی که استخدام کردیم به اندازه کل تیم ما خرج کردند.

وی گفت: فکر نمی کنم فولاد با این سبک بازی در آسیا موفق شود. این پیروزی برای آنها خوشحال کننده است اما برای فوتبال ما بد است که وقت تلف می کنند. دروازه بان آنها 3 بار بدون ضربه به زمین افتاد. معتقدم اگر خوب بازی کنی و ببازی مشکلی نیست. در مجموع شاید برای رویارویی با تیم های عربی این گونه بازی کرده اند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید