حتی به ذوب آهن فرصت ندادیم

ساعت: 17:55
تاریخ انتشار: 1400/09/24
کد خبر: 1792473

مربیان و هواداران ذوب آهن پس از پایان بازی اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا عنایتی در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن در هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت: ذوب آهن یکی از تیم های بسیار خوب و جاافتاده فوتبال ماست که افتخارات زیادی در فوتبال ملی دارد. از بازیکنانم تشکر می کنم که توانستند تمام نیازهای ما را در زمین برآورده کنند و به حقوق خود برسند.

وی ادامه داد: توانایی های فنی بازیکنانم بسیار بالاست اما شرایط روی میز طی چند هفته اخیر برای ما استرس زا بوده است.

سرمربی تیم هواداری خاطرنشان کرد: امروز یک گل هم به ذوب آهن ندادیم و این برای من خیلی مهم است. امروز 5 بازیکن تاثیرگذار نداشتیم اما تیم محکمی داریم و ذخیره ها عملکرد خوبی داشتند. در پایان از همه بازیکنان و هواداران تشکر می کنم که توانستیم 3 امتیاز بازی را بگیریم و شرایط خود را در جدول بهتر کنیم.

تارتاروس: این شکست برای ما خیلی سخت بود

مهدی تارتار پس از شکست مقابل هواداران گفت: از هواداران واقعی خود عذرخواهی می کنم. این شکست برای ما سخت بود اما اصلا نگران نیستم. این تیم برای آینده است و وضعیت ما هفته به هفته بهتر می شود. متاسفانه روزهای بدی داریم و این روزها داوران ما را می زنند.

وی ادامه داد: تا جایی که من می دانم بازیکنی که از بیرون وارد می شود و پاس می دهد آفساید است. من تعجب می کنم که چرا آنها آن را نگرفتند، شاید قانون تغییر کرده است و من نمی دانم، اما تا زمانی که VAR نیاید، این خلاها وجود دارد. ما از داور انتظار بیشتری داشتیم.

سرمربی ذوب آهن ادامه داد: باید صبور باشیم و تلاش کنیم تا از موقعیت های حریفان استفاده کنیم و برای خود فرصت سازی کنیم. من مقصر باختم و قبول دارم اما بهتر می شویم. هواداران خیلی خوب کار کردند و من به آنها تبریک می گویم. ما 4، 5 هفته است که رنگ تابلو را ندیده ایم، می دانیم که روزهای سختی داریم چون تغییرات بزرگی داشته ایم. مطمئنم روزهای خوب برای ما هم خواهد آمد. در نیم فصل دوم هم باید تغییراتی ایجاد کنیم.

وی گفت: در حال صحبت با هیئت داوران و مسئولان فدراسیون هستم. من، مهدی تارتار یا هر مربی دیگری به راحتی آبروی آنها را نگرفتیم. برای رسیدن به اینجا خیلی زحمت کشیدیم. چرا باید گل های آفساید بزنیم و تیم حریف روحیه داشته باشد و ما روحیه را از دست بدهیم. به دلیل این گل اشتباه، دو مرحله از جدول را از دست دادیم. کمک داور روی خط بود و چرا ندید. نمی دانم چرا اصولی فکر نمی کنند. آبروی ما در حال سقوط است. با وجود اینکه ذوب آهن در گذشته شرایط خوبی نداشته اما انتظار دارند ما هم همین کار را انجام دهیم.

سرمربی ذوب آهن ادامه داد: می دانم شرایط رو به بهبود است اما هر هفته باید در خانه نگران داور خود باشیم و اجازه نتیجه گیری را ندهیم، مثل پارسال می شویم. نمی دانم چرا یک تیم باید اینقدر از داوری آسیب ببیند. شاید یک هفته سود بردیم، اما چندین هفته زجر کشیدیم. در نهایت مسئولیت این نتایج بر عهده من است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید