حجاب زنان حفاظی است برای جلوگیری از تیرهای نگاه های کثیف/ دشمنان در صدد سلب حقوق طبیعی زنان ایرانی هستند.


ساعت: 17:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۳
کد خبر: 1903406

یکی از اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان زنجان با بیان اینکه حجاب زنان محافظی برای جلوگیری از کثیف نگاه است، گفت: پوششی محافظ است که عواطف مادر و دختر را زنده نگه می دارد و مانع از کشیده شدن آنها به ابتذال می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کبری حسینی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به اینکه حقوق زن در دین مبین اسلام بسیار محترم است و آیات و روایات زیادی در این زمینه وجود دارد، تصریح کرد: احترام به زن و حفظ کرامت او در فرهنگ اسلامی مهم است و این امر به زنان حق رشد علمی و سیاسی و زنان را داده است. آنها همیشه در صحنه سیاسی حضور داشتند.

وی افزود: یکی از حقوق طبیعی که زن از آن برخوردار است و اسلام نیز به این امر معتقد است و در کشور ما نیز آن را اعمال می کند، حق ازدواج و تشکیل زندگی و خانواده است، اما دشمنان با شعار زن، زندگی و آزادی؛ در این راستا، حق ازدواج و تشکیل خانواده است. زنان و دختران از ازدواج محروم می شوند، در حزب کومله و پ.ک.ک، دختران جوان در اردوگاه ها نگهداری می شوند و اجازه ازدواج ندارند.

عضو هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان زنجان گفت: به نام حفظ حقوق زنان و دختران، آنان را از حقوق طبیعی و اساسی خود محروم می کنند، بنابراین مدافع حقوق زنان نیستند و شعار تخریب سر داده اند. زنان و تحمیل ظلم های جدید بر آنان و حق همسری و سلب مادری از زنان. اما شعار دروغین گفته شده، زن را از مادر بودن و لذت بردن از مادری محروم می کند.

وی با بیان اینکه حق امنیت و آرامش برای زنان در جامعه و خانواده یک حق مطلق است، ادامه داد: زمانی که زنان در جامعه تحت پوشش ظاهر می شوند، امنیت آنها حفظ می شود و مردان بد اخلاق در جامعه دلیلی برای تعرض نخواهند داشت. اما متاسفانه با بد حجابی و برهنگی می خواهند امنیت روحی و روانی زنان جامعه را از بین ببرند. در کشورهای غربی به گفته جامعه شناسان آمریکایی آمار تجاوزات زیاد و حدود 80 هزار مورد است و دلیل آن نیمه برهنه بودن و افشای زنان است.

حسینی حجاب بانوان را محافظی برای جلوگیری از نگاه های کثیف عنوان کرد و تصریح کرد: این پوشش محافظی است که احساسات مادر و دختر را زنده نگه می دارد و آنها را از ابتذال باز می دارد، در واقع تنها چیزی که می تواند حافظ حقوق باشد. از زنان خدا کند می کند اسلام و علمای راستین انقلاب و اسلام که عاقلانه از زن حمایت می کنند و طرفدار حقوق زن هستند.

وی با اشاره به اینکه دختران و زنان در ایران متواضع هستند و با آگاهی زندگی می کنند و دشمنان هرگز در اهداف خود موفق نمی شوند، ادامه داد: جایگاه اسلام در مورد حجاب باید تبیین شود، جایگاه اسلام در 1400 سال پیش در قرآن و کلام پیامبر آمد. اما متأسفانه ما نتوانستیم نظر اسلام را در دنیا تبیین کنیم و در خود ایران محدود شدیم و ریشه این اغتشاشات در کشورهای خارجی است که از دشمنان داخلی برای طرح مسائل ضداسلامی استفاده می کردند.

عضو هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان زنجان گفت: در رویارویی با دشمنان باید حقایق اسلام را متذکر شویم و در صورت تبیین این مسائل و دیده شدن زیبایی های اسلام، چشم انداز زندگی پاک انسانی، کامل را تبیین کنیم. دختران فریب شعارهای توخالی را نخورند.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید