حدود 50000 زائر از 25 استان در مراسم سالگرد عملیات بازی دراز شرکت کردند.


ساعت: 16:40
تاریخ انتشار: 1401/02/16
کد خبر: 1836744

فرمانده سپاه کرمانشاه در برنامه عملیات ویژه:

سردار ریحانی گفت: برای همایش بزرگ بازی طولانی زائران از 25 استان کشور و حدود 50 هزار نفر به شهرستان سرپلذهاب آمدند تا بار دیگر با آرمان های امام و مقام معظم رهبری و راه شهدا بیعت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار ریحانی فرمانده سپاه استان کرمانشاه در آغاز مراسم جشن سالگرد عملیات بازی دراز در سرپل ذهاب ضمن تبریک به روح تابناک امام راحل و شهدای انقلاب و شهدای دفاع مقدس و استقبال از نمازگزاران. هیئت شهدای بازی دراز شهرستان سرپلها گفت: صبح امروز جمعه مصادف با سالروز عملیات غرور آفرین آزادسازی رمز بازی دراز (یا زهرا)، جمعی از مردم، بسیجیان و کاروانیان راهیان نور، خانواده های معزز شهدا ، جانبازان شروع به صعود به ارتفاعات بازی لانگ کردند.

وی گفت: برای این همایش بزرگ زائران از 25 استان کشور و حدود 50 هزار نفر به شهرستان سرپلذهاب آمدند تا بار دیگر با آرمان های امام و مقام معظم رهبری و راه شهدا بیعت کنند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان لشکری ​​و کشوری با همت و تلاش فراوان دو سال پس از تاج گذاری این جامعه بزرگ فرهنگی را در کشور ایجاد کردند، بنابراین تا زمانی که ما بودیم، بر اساس این اصول، فرهنگ و اعتقادات همگام این نظام هستیم و خواهیم بود. ابعاد سیاسی، فرهنگی، اجتماعی با سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید