حدود 90 مکان برای «نهضت ملی مسکن» در استان یزد/ بنا به تعداد درخواست ها مسکن می سازیم.

ساعت: 09:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۱۸
کد خبر: 1790751

معاون وزیر راه و شهرسازی استان یزد گفت: ظرفیت در نظر گرفته شده برای استان یزد در طرح ملی مسکن ساخت 55 هزار مسکن در 4 سال است اما در صورت وجود داوطلب واجد شرایط این سهمیه افزایش می یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احسان خواجه رضایی در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه تا 15 آذرماه بیش از 41 هزار یزدی در طرح ملی مسکن ثبت نام کردند، گفت: 55 هزار واحد مسکونی در استان یزد در حال ساخت است.

وی ادامه داد: با توجه به نیت وزارت مسکن و شهرسازی برای تسهیل شرایط برای مالکان، ادارات مسکن و شهرسازی استان ها موظفند نسبت به تامین زمین و مسکن برای آنها تا جایی که شاکی است اقدامات لازم را انجام دهند. بنابراین برخلاف شایعات، محدودیتی برای ثبت نام در شهرستان های استان وجود ندارد و تا زمانی که افراد واجد شرایط وجود داشته باشند، اقدامات لازم برای ساخت منازل آنها انجام خواهد شد.

خواجه رضایی با اشاره به اینکه تلاش مسئولان استانی بر رفع موانع اجرای این پروژه بوده است تا این واحدهای مسکونی با کمترین هزینه ممکن تکمیل شود، گفت: مکان های لازم برای ساخت واحدهای مسکونی در تمامی شهرستان های استان و اطراف اجرای آن وجود دارد. 90 امتیاز در نظر گرفته شده است.و مراحل دادرسی را طی می کند.

خواجه رضایی با بیان اینکه مهلت ثبت نام در طرح ملی مسکن تا پایان آذرماه تمدید شده است، گفت: افرادی که شرایط لازم برای ثبت نام را دارند در مهلت مقرر به سامانه طرح ملی مسکن مراجعه کنند.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید