حذف تصاویر سردار دلا نشان از رعب و وحشت دشمنان است/ راه شهید سلیمانی با بصیرت مردم ادامه دارد.

ساعت: 15:15
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1795515

حجت الاسلام صاحبکرانی گفت: دشمنان با کمال ناجوانمردی سردار سلیمانی را به هلاکت رساندند و امروز می بینیم که از نام، یاد و تصویر سردار دلا وحشت کرده اند و در فضای مجازی سعی در محو تصاویر سردار دلا دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام هادی صاحبقرانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در آستانه شهادت سردار دلا در گفت و گو با صبح توس; وی گفت: با توجه به اینکه ایام فاطمیه با امسال مصادف شده است، با شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی باید تمام تلاش خود را برای برگزاری مراسم ایام فاطمیه و شهادت سردار انجام دهیم.


وی در ادامه با تاکید بر تلاش دشمن برای کاهش محبوبیت سردار با استفاده از رسانه ها و فضای مجازی خاطرنشان کرد: دشمنان با ترس کامل او را کشتند و شما همچنان از نام و یاد و چهره سردار مطلع هستید. دلها وحشت زده است و به همین دلیل در فضای مجازی تصاویر قلب رهبران را در رختخواب خود حذف می کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با تاکید بر اینکه همه ما در راه شهادت وظایفی داریم، گفت: وظیفه ای که بر عهده تک تک ما گذاشته شده، رسالت و نقش ایمانی ما در ارج نهادن به این رزمنده بزرگ مقاومت حاج سلیمانی است. tatoeba fa بیایید بازی کنیم و همه باید تا آنجا که می توانند امروز برنامه ریزی کنند.

حجت الاسلام صاحبکرانی ادامه داد: امروز تک تک مردم عزیزمان باید برای برافراشته نگه داشتن پرچم مقاومت و به ویژه یاد و خاطره سردار حاج قاسم سلیمانی هر کاری که می شود انجام دهند تا انشاءالله خاری در چشم ایشان باشد. «دشمنان و دشمنان باید به احترام حاج قاسم سلیمانی مراقب مصائب و ویرانی‌های آنان باشند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه حرکت و اقدامات حاج قاسم علیه جبهه کفار ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: دشمنان فکر نکنند با رفتن حاج قاسم سلیمانی خط و راه ما از بین می رود نه مردم امروز ما و همچنان ادامه می دهند. با مقاومت و ایثار و از خود گذشتگی راه صلابت را پیموده و قدردان زحمات سردار عزیز خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید