حذف تیم ملی از جام جهانی به دلایل سیاسی بی اساس است


ساعت: 22:32
تاریخ انتشار: 1401/08/17
کد خبر: 1909601

امیدواریم تیم ملی به دور دوم مسابقات جهانی صعود کند

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: انصراف تیم ملی از جام جهانی به دلایل سیاسی بی اساس است و مبنایی ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی و لباس تیم ملی برای جام جهانی قطر گفت: برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم. تاج و نبی تاکنون خبرهای خوبی از روند کار، تمرین، آماده سازی و آماده سازی تیم اعلام کرده اند. یک بازی تدارکاتی روز پنجشنبه برگزار می شود. به محض ورود او به قطر یک مسابقه تدارکاتی برگزار می شود و امیدوارم این برنامه ها یکی یکی محقق شود. امیدوارم تیم ملی سفر خوبی داشته باشد. امیدوارم در این روزها دعای خیر مردم راهگشای تیم ملی باشد و همه کمک کنیم که تیم ملی ذخیره نداشته باشد. در این چند روز همه باید متحد باشیم.

وی در خصوص حمایت دولت از تیم ملی و احتمال صعود فوتبال ایران از گروه خود به مرحله دوم، گفت: ورزش را نمی توان پیش بینی کرد اما همه ما به نتایج این تیم امیدواریم، تیم بسیار خوبی داریم. و همه هستند از تیم ملی می خواهیم که به مرحله دوم ادامه دهد. مهمتر از ارتقای کیفیت حضور در مسابقات این است که فکر می کنم مردم بازی های خوبی را ببینند. در این روزها همه باید دست به دست هم دهیم و دور از هر حاشیه برای تیم ملی آرزوی موفقیت کنیم.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: امیدواریم ایرانیان راهی قطر روزهای خوبی را تجربه کنند و از فرصت های جام جهانی به خوبی استفاده کنند. تعداد قابل توجهی از ایرانیان به قطر می روند. همچنین حدود 9 هزار ایرانی در قطر زندگی می کنند و بلیت تهیه کرده اند. در ایران فکر می کنم حدود 22000 نفر بلیط خریده اند و امیدوارم به راحتی ارسال شود. امیدوارم همه این افراد در کنار تیم ملی باشند تا ملی پوشان تنها نباشند.

سجادی در خصوص شایعه حذف ایران از جام جهانی به دلایل سیاسی، تصریح کرد: اکنون در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی هستیم، یعنی شما از حذف تیم ملی صحبت می کنید؟ این چه سوالی است؟ من بارها گفته ام که این قصه ها بی اساس است و اساس ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید