حذف نام و تصویر شهید سلیمانی در شبکه های اجتماعی نقض آزادی بیان است

وی افزود: دشمنان متحد همواره بر دشمنی خود با ایران ثابت قدم بوده اند و با ترفندهای مختلف و همه نیروهای شیطانی سعی در به دست گرفتن پرچم عدالت و حمایت از جهان مظلوم توسط ملت ایران دارند.

سخنگوی کمیسیون حفاظت از فضای مجازی با اشاره به جایگاه ویژه حاج قاسم در بین مسلمانان منطقه گفت: امروز شهید سلیمانی به عنوان یک قهرمان و اسطوره ملی در بین کشورهای مسلمان منطقه معرفی می شود که اسطوره ها قرار خواهد گرفت. در موقعیت اجتماعی به عنوان الگویی برای بسیاری از افراد.

آمریکا هم از نام شهید سلیمانی می ترسد

سیاهکلی گفت: نشان حاج قاسم در عرصه جهادی بسیار برجسته است و در دنیا از چهره های بی بدیل به شمار می رود.

وی بیان کرد: شخصیت شهید سلیمانی در سطحی است که حتی پس از شهادتش آمریکا از شنیدن نام او می ترسد و از هر ابزاری برای از بین بردن نام و یاد این اسطوره جهانی استفاده می کند.

نماینده مردم قزوین در مجلس اذعان داشت: شخصیت هایی مانند حاج کاسم الگویی برای مردم ایران و حتی دیگر ملت های آزاده در سراسر جهان هستند، از این رو میلیون ها جوان ایرانی آن را تمجید و در ذهن و تاریخ خود ماندگار می کنند.

سیاهکلی گفت: در حالی که باید نگران این بداخلاقی های دشمن و معاندین نسبت به بزرگانی چون شهید سلیمانی باشیم، خوشحالیم که ملت ایران زیرک و آگاه است و تحت تأثیر این حوادث قرار نخواهد گرفت.

شبکه های اجتماعی داخلی باید تقویت شوند

وی تصریح کرد: امروزه فضای مجازی به بخشی از زندگی تبدیل شده است و این یک واقعیت مسلم است. همان طور که با برخی مشکلات در فضای واقعی بداخلاقی رخ می دهد، در فضای مجازی نیز این امکان وجود دارد.

سخنگوی کمیسیون مشترک حقوق مصرف کنندگان و خدمات پایه کاربردی سایبری ادامه داد: از آنجایی که فضای مجازی در زندگی واقعی گنجانده شده است، باید نهادهای مرتبطی برای ترویج اهداف و فرهنگ، اعتقادات و مسائل ایرانی-اسلامی در این حوزه داشته باشیم. جامعه را مدیریت کنید.

سیاهکلی افزود: همانطور که خارج از سامانه مجازی; مدارس، دانشگاه ها، سینماها، تلویزیون و سایر مؤسسات فرهنگی وجود دارد. این نهادها نیز باید در فضای مجازی ایجاد شوند.

وی گفت: شبکه های اجتماعی داخلی امروز بیشترین فعالیت را در فضای مجازی دارند، بنابراین باید زمینه تقویت این شبکه ها فراهم شود. اگرچه هنوز توری داریم، اما باید زمینه لازم برای تقویت را فراهم کنیم تا مردم از سمپاشی دشمن محافظت بیشتری داشته باشند.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید