حرکت جالب کادر فنی پرسپولیس در تدارک خرید جدید یحیی

حرکت جالب کادر فنی پرسپولیس در تدارک خرید جدید یحیی

لئاندرو مارکوس پروچنا پریرا پس از بازی در لیگ ژاپن و همراهی تیم گامبا اوزاکا در دو فصل گذشته راهی ایران شد و تا پایان فصل آینده فوتبال ایران با پرسپولیس قرارداد امضا کرد.

شایعه شده است که مهاجم برزیلی در نیم فصل دوم لیگ بیست و یکم 300 هزار دلار و برای فصل بعد 600 هزار دلار به علاوه چند گزینه قهرمانی و آقای گل دریافت می کند. این رقم برای به خدمت گرفتن یک مهاجم خارجی رقم چندان بالایی محسوب نمی شود، به شرطی که پریرا ثابت کند که هم سطح یورگن لوکادیا، یک گلزن است. بر این اساس پرسپولیسی ها از هر ترفندی برای تقویت روحیه مهاجم جدید خود استفاده می کنند.

از طرفی محمد محمدی، قائم مقام باشگاه مصاحبه ای انجام داد و گفت: از یک ماه پیش مذاکرات خود را با لئاندرو شروع کردیم و موفق شدیم این بازیکن را بیاوریم. این مهاجم سرعت بسیار بالایی دارد. شرایط بدنی این بازیکن بهتر از لوکادیا است. ما تا کنون تیم خوبی را گرد هم آورده ایم و امیدواریم پریرا به زودی با تیم کنار بیاید.

از سوی دیگر، در همین راستا شنیدیم که کادرفنی پرسپولیس تصاویری از یورگن لوکادیا و سایر بازیکنان پرسپولیس را در حالی که در مقابل تماشاگران این تیم در ورزشگاه آزادی گلزنی می کردند به لئاندرو پریرا نشان دادند تا روحیه لئاندرو پریرا قبل از بازی با این تیم تقویت شود. طرفداران

هدف از پخش این تصاویر این است که بفهمیم پرسپولیس چه هواداران پرشوری دارد و گلزنی در ورزشگاه آزادی چقدر می تواند باعث خوشحالی آنها و محبوبیت بیشتر گلزن شود. یورگن لوکادیا اما قدر این محبوبیت را ندانست و پرسپولیس را در آستانه دربی و بازی حساس با استقلال به بهانه های واهی تنها گذاشت.

البته پریرا در تمرین اخیر پرسپولیس نشان داد که یک مهاجم دونده، جنگنده ای با شوت های عالی به سمت دروازه است. یحیی گل محمدی با توجه به سفر نسبتا طولانی این مهاجم برزیلی به ایران و شرایط خاصش تصمیم گرفت از پریرا در آبادان استفاده نکند و این بازیکن را به همراه تیمش در خوزستان برد.

حالا گفته می شود یحیی گل محمدی قصد دارد در یک گردهمایی هواداران از لئاندرو پریرا رونمایی کند. سرمربی باتجربه پرسپولیس در آستانه این دیدار خرید جدید خود را از نظر ذهنی آماده کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید