حرکت جنجالی رشید مظاهری پس از جدایی از استقلال

حرکت جنجالی رشید مظاهری پس از جدایی از استقلال

شاگردان محرم نویدکی که قبل از تعطیلی لیگ در رفسنجانی با نتیجه 3 بر 1 مغلوب مس شدند و با شکست مقابل اراکی از جام حذفی حذف شدند، با انگیزه زیادی برای شروع مجدد این مسابقات توانستند با نتیجه 4 بر یک مقابل نفت مسجد سلیمان پیروز شوند. آنها نشان دادند که تمام تلاش خود را برای بازگشت به کورس قهرمانی در لیگ برتر انجام خواهند داد.

رشید مظاهری در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان برای اولین بار جای کریستوفر کنت را وارد دروازه کرد. دروازه بان اتریشی سپاهان که با نمایش های خود در نیم فصل نتوانست اعتماد کادر فنی را جلب کند. با این حال عملکرد رشید به قدری دلگرم کننده بود که کادر فنی استقلال مطمئن است که حداقل دروازه بان پاشنه آشیل تیم ضربه ای نخواهد بود.

نکته جالب توجه، اظهارات رشید مظاهری پس از نبرد نفت در ماسد سلیمان و اشاره ای به دوران حضورش در استقلال است. وی در پایان بازی در حالی که از راهروی ورزشگاه نقش جهان عبور می کرد تا به رختکن برود، چند ثانیه ای مقابل دوربین باشگاه صحبت کرد و در تشریح احساسش از اولین بازی خود با پیراهن سپاهان گفت: فوق العاده است. . بازی در تیمی که فوتبال بازی می کند بسیار خوشحال کننده است. پاس … که واقعا دوست داری فوتبال زیبا بازی کنی. هدف من زیر سوال بردن تیم دیگری نیست، اما امروز از فوتبالی که چند سال بعد بازی کردم واقعا لذت بردم. امیدوارم به این روند ادامه دهیم و کارهای بزرگی انجام دهیم.”

دیدگاهتان را بنویسید