حرکت هندبال با حضور پاکدل شتاب گرفت


ساعت: 19:10
تاریخ انتشار: 1401/04/18
کد خبر: 1882012

بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از تمرین تیم های ملی هندبال/ صالحی امیری: حرکت هندبال با حضور پاکدل شتاب گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، دکتر سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در سالن هندبال فدراسیون با اعضای این تیم ها و کادر فنی به گفتگو پرداخت.

رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به آمادگی مناسب تیم ملی هندبال بزرگسالان برای مسابقات پیش رو گفت: وسلین ویوویچ سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران یکی از چهره های سرشناس جهان هندبال است. ، و بزرگان این رشته به خوبی سرمربی تیم ملی هندبال ایران را به یاد دارند. قطعا با حضور او تحول بزرگی در هندبال ایران ایجاد خواهد شد و شاهد درخشش هندبال ایران خواهیم بود. همچنین چهره ارزشمندی را روی نیمکت تیم ملی جوانان می بینیم و برای جوانان کشورمان در رقابت های پیش رو آرزوی موفقیت داریم.

دکتر صالحی امیری افزود: حرکت هندبال با حضور علیرضا پاکدل به عنوان سرپرست فدراسیون رونق زیادی پیدا کرد و وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک همواره در کنار فدراسیون هندبال هستند و از این فدراسیون حمایت می کنند. . تمام تلاش ما بر این است که موانع سر راه هندبال برطرف شود و امیدوارم شاهد موفقیت و درخشش تیم ملی ایران چه در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی و چه در مسابقات جهانی باشیم.

رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه خطاب به حاضران گفت: پاکدل یکی از با انگیزه ترین و پرتلاش ترین مدیران ورزش کشور است و در این مدت شاهد حرکت رو به جلوی هندبال ایران با حضور او بوده ایم. واقعیت این است که پاکدل یکی از فعال ترین مدیران این ورزش است و گاهی اوقات شاهد تلاش و فعالیت بیش از حد او هستیم و به همین دلیل سرعت پیشرفت هندبال در چند سال اخیر شتاب بیشتری گرفته است.

وی با ابراز امیدواری برای موفقیت تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا خطاب به ملی پوشان گفت: اینکه در مسابقات قهرمانی آسیا نتیجه بگیرید یا نه اهمیت چندانی ندارد، آنچه مهم است تلاش شما و تلاش شماست. فدراسیونی که صراط مستقیم دارد.» در حال حرکت است.

در این دیدار علیرضا پاکدل رئیس کمیته ملی المپیک ضمن خیرمقدم به رئیس کمیته ملی المپیک گفت: از حمایت های دکتر صالحی امیری از هندبال ایران صمیمانه تشکر می کنم. در زمان حضور دکتر صالحی امیری، هندبال بیشترین حمایت را داشت و این اتفاق برای هندبال ایران بسیار ارزشمند است.

وی افزود: حضور رئیس کمیته ملی المپیک در تمرینات تیم های ملی مایه دلگرمی و انگیزه ملی پوشان است. تمام تلاش ما سربلندی هندبال کشور است و خدا را شاکریم که در چند وقت اخیر شاهد موفقیت های متوالی در هندبال از جمله کسب مقام های قهرمانی و نایب قهرمانی در آسیا، کسب اولین مدال جهانی در تاریخ هندبال بوده ایم. و کسب شش سهمیه در مسابقات جهانی.

پاکدل همچنین به حضور پیمان فخری به عنوان رئیس مرکز مانیتورینگ تیم ملی ایران در کمیته ملی المپیک اشاره کرد و گفت: در زمان حضور پیمان فخری اتفاقات خوبی برای تیم های ملی کشور از جمله هندبال افتاد که صمیمانه از این بابت تشکر می کنیم. تلاش های او.”

همچنین سیدرضا مهدوی، مدیر تیم های ملی مردان ایران نیز ضمن قدردانی از تلاش های فدراسیون هندبال و کمیته ملی المپیک برای حمایت از تیم های ملی، گفت: خوشحالیم که هندبال ایران رو به جلو است و امیدواریم این روند رو به جلو باشد. ادامه خواهد داشت و البته افزایش خواهد یافت.» حمایت برای شاهد پیشرفت بیشتر هندبال ایران.

شاهو نصرتی لژیونر تیم ملی هندبال ایران به نمایندگی از بازیکنان حاضر گفت: ما همیشه برای تیم ملی ایران و پرچم کشورمان جنگیده ایم. حالا ما پول نمی‌خواهیم، ​​اما حمایت وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و رسانه‌ها را می‌خواهیم.» ما از سایر حوزه ها چیزی کم نداریم و انتظار توجه و حمایت بیشتری داریم.

در پایان این دیدار اعضای تیم ملی بزرگسالان و جوانان با رئیس کمیته ملی المپیک ایران عکس گرفتند و پیراهن هندبال تیم ملی ایران را با امضای بازیکنان و اعضای کادر فنی تقدیم کردند. از دکتر صالحی امیری.

رئیس فدراسیون هندبال نیز با اهدای لوح از زحمات وی به عنوان سرپرست مرکز مانیتورینگ تیم های ملی کمیته ملی المپیک قدردانی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید