حریفان تیم ملی ایران فریب خوردند!

حریفان تیم ملی ایران فریب خوردند!

چیزی تا شروع جام جهانی 2022 باقی نمانده و طبیعی است که گزارش های زیادی از تیم ملی ایران به عنوان یکی از 32 تیم حاضر در این مسابقات منتشر شود. در این میان برخی از مطالبی که رسانه های خارجی درباره تیم ملی کشورمان منتشر می کنند بیش از حد عجیب است و شاید به دلیل کم اطلاعی آنها باشد.

به عنوان مثال چندی پیش روزنامه سان چاپ انگلیس یکی از حریفان تیم ملی کشورمان در گزارشی مدعی شد که نادر محمدی مهاجم سرشناس لیگ برتر اسلحه مخفی کارلوس کی روش در جام جهانی خواهد بود. . این در حالی است که محمدی یک بار هم به اردو دعوت نشده و حتی در مینی کمپ های معروف و هفتگی کی روش شرکت نکرده است.

اکنون زمان آن رسیده است که یک رسانه بسیار معتبرتر، وب سایت رسمی فیفا، ما را شگفت زده کند. این رسانه که اخیرا از عکس دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی در نصب پوستر تیم ملی ایران استفاده کرده است، در جدیدترین گزارش خود به معرفی 5 بازیکن کلیدی تیم ملی جام جهانی پرداخت که در میان آنها اسامی شگفت انگیزی دیده می شود. .

سایت فیفا با حضور امیر عابدزاده راه اندازی شد. با اینکه در مقطعی حتی دروازه بان تیم ملی هم شد، اما همه می دانند که اگر علیرضا بیرانوند سالم باشد، بعید است که به امیر بازی برسد. در زیر نام امید نورافکن و احمد نورالهی را می بینیم. 2 بازیکنی که حتی اگر در جام جهانی فیکس حضور داشته باشند، اصطلاح “چهره کلیدی” عجیب و اغراق آمیز به نظر می رسد. این در حالی است که با حضور کارلوس کی روش و تغییر ذهنیت فنی حاکم بر تیم ملی، جایگاه این دو نفر به ویژه در کانون توجه ها مورد تهدید قرار گرفت.

تنها نکته درست و منطقی این گزارش اشاره فیفا به دو مهاجم سرشناس تیم ملی ایران یعنی مهدی طارمی و سردار آزمون است که در شرایط فعلی نیز جای سوال دارند. چون احتمال نرسیدن سردار به جام جهانی زیاد است! در مجموع این گزارش ها نشان می دهد که تیم ملی ما حداقل برای بسیاری از رسانه های خارجی ناشناخته است که ممکن است در قطر یک امتیاز باشد.

دیدگاهتان را بنویسید