حریفان لیگ ملت های والیبال ایران در مسابقات 2022 / هفته سخت و نفس گیر شاگردان عطایی در صوفیه مشخص شد.

ساعت: 13:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۶
کد خبر: 1803593

تیم ملی والیبال ایران در مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها در سال ۲۰۲۲ در ۳ کشور برزیل، بلغارستان و روسیه با ۱۲ تیم رقابت خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، بر اساس اعلام فدراسیون جهانی والیبال لیگ ملت های 2022 در گروه مردان از 26 خرداد ماه سال آینده آغاز و در 2 مرداد ماه با معرفی تیم های برتر به پایان می رسد.

برزیل، کانادا، فیلیپین، بلغارستان، روسیه و ژاپن میزبان مسابقات مقدماتی مردان هستند.

بر این اساس، هر تیم در مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها در سال 2022 دوازده بازی برگزار می‌کند و با توجه به اینکه این رقابت‌ها با 16 تیم برگزار می‌شود، تیم ملی والیبال ایران تنها با تیم‌های فرانسه، آلمان و آرژانتین رقابت نخواهد کرد.

دیدارهای هفته اول از 17 تا 22 خرداد 1401 در برزیل و کانادا برگزار می شود و تیم ملی والیبال ایران در برزیل به ترتیب با تیم های استرالیا، روسیه، ژاپن و هلند رقابت می کند.

فیلیپین و بلغارستان میزبان هفته دوم این مسابقات هستند که از 31 خرداد لغایت 4 تیر 1401 برگزار می شود و تیم والیبال مردان ایران این هفته در صوفیه به ترتیب به مصاف تیم های بلغارستان، آمریکا، برزیل و کانادا می رود. هفته ای بسیار سخت و نفس گیر برای ملی پوشان کشورمان است.

هفته سوم و پایانی رقابت های انتخابی لیگ ملت های 2022 از 23 تا 29 تیرماه در ژاپن و روسیه برگزار می شود و شاگردان بهروز عطایی در شهر کمروو روسیه به مصاف تیم های ایتالیا، صربستان، اسلوونی و لهستان خواهند رفت.

نتایج دیدارهای مرحله گروهی در جدولی محاسبه می شود و در پایان مرحله مقدماتی 8 تیم اول جدول برای مبارزه برای رتبه های اول تا هشتم راهی مرحله نهایی می شوند.

سال آینده مرحله نهایی لیگ ملت ها از 28 تیرماه تا 2 مردادماه پیگیری می شود و هنوز میزبان مرحله نهایی مشخص نشده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید