حریف ایران به دنبال راهیابی به جام جهانی است

حریف ایران به دنبال راهیابی به جام جهانی است

این روزنامه اماراتی نوشت: بازیکنان تیم ملی امارات رویاهای بزرگی برای رسیدن به جام جهانی دارند و روحیه و اعتماد اعضای تیم به ویژه پس از دومین پیروزی و شکست متوالی از سوریه کاملا مشخص است. امارات هفته گذشته لبنان را شکست داد و این هفته سوریه را شکست داد تا برای بازی سرنوشت ساز روز سه شنبه مقابل ایران آماده شود. ملی پوشان معتقدند با همه سختی ها این ماموریت غیرممکن نخواهد بود و این تیم می تواند به تکرار افتخار سال 90 برای صعود به جام جهانی امیدوار باشد. مهم این است که یک هدف مشخص برای پیروزی مقابل ایران داشته باشیم.
علی سلمین بازیکن اماراتی گفت: پیروزی مقابل سوریه باعث افزایش اعتماد به نفس و روحیه تیم شده است و بازیکنان سوگند یاد می کنند که این آرزو را محقق کنند و به هر نحوی به هدف خود برسند.

سلمین حمایت هواداران فوتبال امارات در دیدار مقابل سوریه را موثر خواند و افزود: کسب پیروزی های بیشتر در این مسیر غیرممکن نیست و می خواهیم فوتبال دوستان اماراتی را خوشحال کنیم.

یحیی الحسنی دیگر بازیکن اماراتی نیز گفت: برای کسب این موفقیت سوگند یاد کرده ایم و امیدواریم روند پیروزی را ادامه دهیم تا با وجود همه سختی ها به جام جهانی صعود کنیم. سرنوشت هنوز در دستان ماست و هیچ چیز غیر ممکن نیست. خوشحالم که گل دوم را به سوریه زدم و قول می دهیم در بازی با ایران بهتر عمل کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید