حساب اسلحه به روز شده است


ساعت: 10:08
تاریخ انتشار: 1390/03/21
کد خبر: 1854989

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: لایحه استفاده از سلاح توسط افسران نیروهای مسلح در مواقع ضروری تقدیم هیئت رئیسه مجلس می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در دستور کار جلسات هفته جاری اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، ادامه بررسی لایحه استفاده از سلاح توسط نیروهای مسلح در مواقع ضروری از جمله مواردی است.

ابراهیم عزیزی عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره آخرین وضعیت بررسی لایحه استفاده از سلاح توسط نیروهای مسلح در این کمیسیون گفت: استفاده از سلاح توسط نیروی انتظامی وارد و لایحه ای را که دولت در این خصوص به مجلس ارسال کرد را در دستور کار قرار داد.

وی افزود: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در جلسات متعدد مشترک با حضور مسئولان ذیربط، لایحه دولت را بررسی کردند و از هر نظر زوایای مختلف موضوع را مورد بررسی قرار دادند تا لایحه ای جامع و بالغ برای رسیدگی عمومی ارائه شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه در قانون قبلی محدودیت هایی برای استفاده نیروهای مسلح در مواقع اضطراری وجود داشت، افزود: این کار را انجام دهید.

نماینده شیراز در مجلس گفت: تلاش می کنیم با توجه به شرایط موجود جامعه و نظر مراجع ذی ربط در جلسات کمیسیون امنیت ملی قانون حمل سلاح برای ضابطان قضایی به تصویب برسد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه تلاش می کنیم با توجه به اهمیت موضوع هرچه سریعتر این لایحه در هیئت رئیسه مطرح شود تا در دستور کار مجلس قرار گیرد، استفاده کنید. سلاح های موثر و مدرن

سال گذشته ماموران کلانتری پاسگاه بیدزرد شیراز در حین انجام ماموریت با اراذل و اوباش برخورد کردند که در این درگیری سروان علی اکبر رنگلر با سلاح سرد از ناحیه گردن به شدت مجروح شد و شهدای زیادی به شهادت رسیدند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید