حساب شهرداری ساری مسدود شد/ به دلیل پرداخت پیمانکاران و بدهی مالیاتی، حساب آزاد شد.


ساعت: 14:28
تاریخ انتشار: 1401/02/31
کد خبر: 1840365

محسن اسلامی با تایید خبر مسدود شدن حساب شهرداری ساری گفت: دلیل اصلی مسدود شدن حساب شهرداری ساری به دلیل بدهی خود شهرداری ساری و همچنین بدهی شهرداری ساری است. بدهی این ارگان به پیمانکاران

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن اسلامی ورکی در گفت و گو با بلاغ با تایید خبر مسدود شدن حساب شهرداری ساری گفت: دلیل اصلی مسدود شدن حساب شهرداری ساری بدهی شهرداری ساری و بدهی این ارگان به پیمانکاران است.

وی افزود: علیرغم اعلام چندین بار، تاکنون هیچ درخواستی مبنی بر پرداخت یا بازپرداخت اقساطی بدهی صورت نگرفته است.
رئیس اداره کل امور مالیاتی مازندران گفت: در چند ماه گذشته چندین بار قول هایی داده شده که متأسفانه به آن وعده ها عملی نشده است.
اسلامی ووری کاری گفت: با توجه به اینکه شکایت پیمانکاران در این مورد مطرح است، لازم است با سازمان مالیاتی تماس گرفته و تکلیف خود را در قبال پیمانکاران روشن کنند.
وی ادامه داد: این پیمانکاران علاوه بر بدهی شهرداری به سازمان امور مالیاتی، اما به دلیل بدهی که به پیمانکاران دارند، از طریق پرونده های مالیاتی درخواست کرده اند که بدهی های معوق خود را از حساب شهرداری ساری برداشت کنند. طبق قانون بودجه؛ «آنها باید این مشکل را حل کنند.
رئیس اداره کل امور مالیاتی استان مازندران خاطرنشان کرد: کل بدهی شهرداری ساری شامل بدهی خود شهرداری به اضافه بدهی به طلبکاران طرف مقابل است که به تفکیک درج شده است.
گفتنی است در حالی که حساب شهرداری ساری مسدود است، هیچ مبلغی بابت حقوق اردیبهشت ماه به حساب کارکنان شهرداری ساری واریز نشده است.

انتهای پیام/


دیدگاهتان را بنویسید