حساب فرهنگیان یک روز جدید شارژ می شود

حساب فرهنگیان یک روز جدید شارژ می شود

علی اسماعیلی مدیر کل آموزش و پرورش استان در گفت وگو با فارس، ضمن تشکر از صبر و شکیبایی معلمان در خصوص مسائل و مشکلات پیش آمده در پرداخت حقوق و برخی مطالبات، از پرداخت مطالبات خبر داد. در چند روز آینده

مدیرکل آموزش و پرورش با اشاره به برخورد مطلوب معلمان با چالش های پیش آمده در پرداخت حقوق و مطالبات در روزهای پایانی سال گفت: معلمان عزیز به عنوان یکی از اقشار فرهیخته جامعه با این موضوع مواجه هستند. مشکل می تواند الگوی بسیار خوبی برای جامعه باشد تا در مسیر توسعه حرکت کند، درخواست ها در مسیر درستی قرار دارند.

وی در ادامه افزود: علاوه بر صبر و شکیبایی ستودنی معلمان، وزارت آموزش و پرورش و ادارات کل استان ها برای رفع این مشکل تلاش و پیگیری زیادی کرده اند و به فضل الهی مشکل پرداخت مطالبات تعداد زیادی از همکاران فرهنگی تا امروز حل شده است.

اسماعیلی در ادامه به مطالبات برخی معلمان برای حق التدریس اشاره کرد و افزود: بر اساس تصمیمات وزارت آموزش و پرورش، امروز بخش زیادی از مطالبات در قالب حق التدریس به حساب معلمان واریز می شود. روزهای بعد

رئیس آموزش و پرورش در خصوص ارزشیابی معلمان گفت: به دلیل ورود مستقیم رئیس جمهور و پیگیری هایی که از طرف معاون اول ایشان صورت گرفت؛ بخشی از تمکن مالی لازم برای پرداخت معوقات تامین شده است و به یاری خداوند امروز و فردا زمینه های لازم برای پرداخت این قسمت از مطالبات به حساب فرهنگیان مهربان فراهم می شود.

دیدگاهتان را بنویسید