حسینی ریاست فدراسیون بوکس را بر عهده داشت


ساعت: 14:47
تاریخ انتشار: 09/07/1401
کد خبر: 1914300

با حکم وزیر ورزش و جوانان، سید روح اله حسینی به عنوان سرپرست فدراسیون بوکس منصوب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، دکتر سید حمید سجادی با صدور حکمی سید روح الله حسینی را به عنوان سرپرست فدراسیون بوکس منصوب کرد.

مراسم معارفه سرپرست جدید فدراسیون بوکس با حضور آرش فرهادیان مدیر کل امور مشترک فدراسیون های ورزشی در وزارت ورزش و جوانان و جمعی از پیشکسوتان صبح امروز (دوشنبه 16 آذرماه) برگزار شد. حکم سید روح الله حسینی دریافت کرد.

پیش از این جلسه فوق العاده فدراسیون بوکس در تاریخ یکم آذرماه برگزار شد که 32 نفر از اعضای حاضر به آزادی حسین توری رای دادند و سیامک صالحی، نایب رئیس فدراسیون بوکس، مدیریت این فدراسیون را برعهده گرفت. طبق اساسنامه فدراسیون های ورزشی.

آرش فرهادیان، مدیرکل امور مشترک فدراسیون های ورزشی وزارت ورزش و جوانان در این مراسم گفت: این حق خانواده بوکس نبود که عده ای باعث شوند این رشته به ناعادلانه تحلیل شود، اما این موضوع باعث خواهد شد. قطعاً باید با تنظیم خانواده این رشته مدیریت شود.» خداوند به ما ثبات و آرامش و پیشرفت دیگری در بوکس عطا کند.

وی افزود: با توجه به همه اتفاقات پیش آمده و رای گیری اعضای مجمع، برای مدت کوتاهی و بر اساس قانون اساسی، نایب رئیسی در امور جاری فدراسیون را بر عهده گرفت. ، در آینده بر اساس اختیاراتی که به رئیس مجمع برای انتخاب سرپرست داده شد، آقای حسینی به عنوان سرپرست فدراسیون تا برگزاری مجمع انتخابی منصوب شد، انشالله فرد اصلح با نظر جمعی. و دوستان فرزانه سکان هدایت فدراسیون بوکس را به دست خواهند گرفت و شاهد موفقیت این مهد پرورش قهرمان خواهیم بود. بیایید جشن بگیریم

روح الله حسینی در ادامه گفت: انشاالله با کمک همه نزدیکان بتوانیم فدراسیون بوکس را به جایگاه اصلی خود برسانیم. درهای فدراسیون به روی همه باز است و برای هرکسی که منافع ملی اش مهم است، به بوکس کمک می کند تا به آنچه استحقاقش را دارد برسد. قطعا از نظرات همه زحمتکشان، متخصصان و اساتید برای توسعه بوکس استفاده خواهیم کرد. راه رسیدن به موفقیت دوری از حاشیه ها و ایجاد همبستگی و همدلی است و قطعا تمام تلاش خود را برای تحقق این مهم انجام خواهیم داد.

حسینی خاطرنشان کرد: سال آینده بازی های آسیایی را پیش رو داریم و باید با برگزاری اردوهای منظم بتوانیم در این رویداد بزرگ مدال آوری کنیم. همچنین باید زمینه برگزاری عادلانه مجمع انتخاباتی فدراسیون و پیگیری و شفاف سازی مسائل جاری فدراسیون را فراهم کنیم تا بتوانیم کار را شروع کنیم و در امور تلاطم ایجاد نکنیم.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: برای همه آرزوی موفقیت دارم و این قول را می دهم که بوکسورهای کشور در همه رده ها مورد ارزیابی مجدد قرار گیرند تا حق هیچکس ضایع نشود. این هدف ما در بخش داوری و مربیگری است.

در متن حکم حسینی آمده است:

با استعانت از درگاه خداوند متعال و با استناد به اختیارات کامل تبصره 1 ماده 13 اساسنامه فدراسیون های ورزشی و نظر به تعهد و تجارب جنابعالی در امور مدیریتی، به موجب این حکم به سمت «سرپرست فدراسیون بوکس» منصوب می شوید.

پیش بینی می شود ضمن انجام امور جاری فدراسیون، هرچه زودتر جلسه انتخاباتی رئیس فدراسیون را برگزار کنید.

موفقیت روزافزون جنابعالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

دیدگاهتان را بنویسید