حسین زاده: من به تیم فوتبال امیدوار نیستم / رساوند: ما همیشه امتیازات زیادی را از دست داده ایم / مهدی پور: تلاش مدیران ارزشش را دارد

زمان: 21:14
منتشر شده در: 1400/07/28
کد خبر: 1777906

بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از قهرمانی در تیم فوتبال هواداران در هفته اول لیگ برتر اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی یک بر صفر مقابل تیم هواداران فوتبال در هفته اول فصل جدید لیگ برتر ایران اظهار نظر کردند.

رزاوند: ما همیشه امتیازات زیادی را از دست داده ایم

آرش رضوند پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل هواداران گفت: اولین دیدارهای لیگ بسیار سخت است؛ مخصوصاً برای ما که بازیکنان زیادی را تغییر داده ایم و هماهنگی آنها زمان زیادی طول می کشد. خدا را شکر در اولین گام پیروز شدیم.
وی در مورد تکرار پنالتی توسط وریا گافوری گفت: من این صحنه را ندیدم. ما مصمم بودیم در اولین مسابقه پیروز شویم. تیم ما همیشه در ابتدای فصل امتیازات زیادی را از دست می دهد و تمرکز ما بر پیروزی در این مسابقه بود.
هافبک استقلال در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر تلاش جدیدش برای بازی در پست هافبک دفاعی ، گفت: من سال گذشته نیز در این پست بازی کردم.
رضاوند در مورد لزوم تقویت تیم استقلال گفت: ما نمی توانیم در مورد مسائل فنی صحبت کنیم. امیدوارم این پیروزی ها ادامه داشته باشد.

حسین زاده: من به تیم فوتبال امیدوار نیستم

امیرحسین حسین زاده پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل هواداران گفت: خدا را شکر بازی خوبی بود و در هفته اول بد نبود. ما کمی تناقض داشتیم ، اما خدا را شکر به نتیجه رسیدیم و هواداران را خوشحال کردیم ، اما برای پیروزی و کسب نتایج خوب باید از این بهتر باشیم.
وی در پاسخ به این واقعیت که انتظارات هواداران از وی پس از درخشش در دیدار با الهلال بیشتر شده است و این ممکن است او را تحت فشار قرار دهد ، گفت: “من وقتی هواداران از من تعریف می کنند لذت می برم و انگیزه بیشتری دارم. “من امروز خوب بودم و باید یک گل می زدم ، اما از هواداران عذرخواهی می کنم. در چند صحنه شاید بی تجربه بودم و شاید چون این اولین بازی بود ، برایم سخت بود.
بازیکن جوان تیم استقلال در خصوص اینکه باید از فردا در اردوی تیم امید کشورمان حضور داشته باشد ، گفت: با صحبت هایی که با فرهاد مجیدی داشتم تصمیم گرفتم به اردوی تیم امید

مهدی پور: نتوانستم 90 دقیقه بازی کنم

مهدی مهدی پور هافبک استقلال ، پس از یک گل برتری هواداران ، گفت: “هواداران تیم بسیار خوبی بودند و کسب 3 امتیازی که به دست آوردیم مهم بود.” ناظمی به ما گفت که بازیکن ما زودتر وارد زمین شد و بازی را تکرار کرد. پنالتی.. آنچه دیدیم پنالتی بود اما بهتر است کارشناسان نظر بدهند.
مهدی پور در مورد آمادگی استقلال گفت: “طبیعتاً تیم ما هر روز پیشرفت می کند.” با وجود سختی مسابقه اول ، تیم ما 3 امتیاز کسب کرد. من یک مصدومیت جزئی داشتم که با تلاش کادر پزشکی موفق شدم به بازی برسم ، اما نتوانستم 90 دقیقه بازی کنم. اکنون هفته اول است و هنوز برای صحبت در مورد قهرمانی زود است. بازیکنان به هیچ چیزی جز قهرمانی فکر نمی کنند و هدف ما این است که هواداران را خوشحال کنیم.
مهدی پور در مورد اینکه آیا استقلال به هافبک نیاز دارد یا خیر ، گفت: خط هافبک ما وضعیت بدی ندارد. هر دو بازیکن خوبی هستند و بازیکنان خوبی هستند. زبیر جایگزین ریگا نیز شد.
وی در مورد مدیریت باشگاه گفت: قطعاً تغییرات محسوسی رخ داده است. وقتی اتفاق مثبتی رخ می دهد ، اولین افرادی که آن را احساس می کنند بازیکنان هستند. مبالغی به حساب بازیکنان واریز شده است و آنها در حال حاضر سعی می کنند مشکل را با زمین تمرین حل کنند. برای ما ارزشمند است که ببینیم رهبری در تلاش است.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید