حسین طائب: اینترنت در دست دشمن است پس باید مهارش کنیم/ باید چهره واقعی سلبریتی ها را به مردم بفهمانیم. در این صورت پیروان آنها از بین خواهند رفت

حسین طائب: اینترنت در دست دشمن است پس باید مهارش کنیم/ باید چهره واقعی سلبریتی ها را به مردم بفهمانیم.  در این صورت پیروان آنها از بین خواهند رفت

مشاور فرمانده کل سپاه گفت: دیدیم رضا پهلوی از عبدالحمید تشکر کرد، بگذار جریان های مقابل یک جا به هم متصل شوند، اختلاف قومیتی و مذهبی نداریم و شیعه و سنی در کنار هم زندگی می کنند، اما عده ای می خواهند. برای استفاده از این موضوع

حجت الاسلام والمسلمین حسین طیب مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز (دوشنبه 4 بهمن ماه) در دانشگاه امیر کبیر ضمن تبریک حلول ماه مبارک رجب گفت: از حضور شما متشکرم. این روزها با شما عزیزان در این برنامه شرایطی را که در دنیا به شما می دهم توضیح می دهیم.

به گزارش فارس، وی افزود: در حوزه دفاعی می بینید که آمریکایی ها چگونه بازی چین را انجام می دهند و سلاح های گران قیمت آن را برای ضربه زدن به حباب چین به پرواز در می آورند، بنابراین چین را اولین تهدید خود در سال 2030 می دانند. او روسیه را تهدید می کند و تفسیر می کند که کسی که می تواند جنگ جهانی را آغاز کند روسیه است. چالش بعدی کشورهایی هستند که دموکراسی آمریکا را تضعیف می کنند و مدل جدیدی از حکومت را معرفی می کنند و ایران را مد نظر دارند و ایران را کشور سومی می دانند که منافع آنها را تهدید می کند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی ایران را تهدیدی برای خود می دانند و مدعی هستند که ایران نقشه های خود را پیش می برد و ما نمی توانیم جلوی پیشرفت آن را بگیریم و در نهایت هر دو جناح رژیم صهیونیستی پیش بینی می کنند که این رژیم به هشتادمین سال خود نمی رسد.

طیب افزود: توصیه می کنم چند سند را مطالعه کنید. مقاله پیش بینی دهه 2020 تا 2030 ایالات متحده و مقاله استراتژی امنیت ملی اروپا در دهه جدید که اگر آنها را بخوانید، حساسیت و اهمیت این دهه را بیشتر متوجه خواهید شد. آمریکایی ها می گویند سال 2025 یک سال سرنوشت ساز است، یا آمریکا رهبر جهانی خواهد شد یا مانند اتحاد جماهیر شوروی با فروپاشی روبرو خواهد شد.

وی افزود: در سند استراتژی امنیت ملی بایدن سال 2025 را سال 2030 قرار داده و می گوید سرنوشت آمریکا در آن سال رقم می خورد. از منظر آمریکا، تهدیدهای آنها چین، روسیه و ایران است، اما از منظر برخورد اول با ایران، سپس روسیه و سپس چین، استراتژی آنها تحریم‌های اقتصادی و حمایت از شورش بود.

مشاور فرمانده سپاه گفت: آمریکایی ها زمان محدودی دارند و طبق اسناد سه تا هشت سال بیشتر فرصت ندارند و در این هشت سال باید فرصت های جهانی و مشترک را حل کنند، بنابراین به دشمنی خود ادامه می دهند و روش آنها این است که جنگ ترکیبی آمریکایی ها در این 44 سال در همه جنگ ها از جمله جنگ های سخت، نیمه سخت، نرم و ترکیبی شرکت کرده اند. آنها می خواهند در همه چیز شک کنند، مرحله بعدی به دنبال تحولات اجتماعی هستند که هر دو طرف جامعه درگیر می شوند و سپس هر دو طرف درگیر حکومت می شوند.

طیب گفت: آخرین گام و نقشه دشمن این است که مردم داخل کشور پرچم را بلند کنند و بر موج سواری کنند و آمریکایی ها می گویند باید به برجام برگردیم اما نمی خواهند بگویند شکست خوردیم. آمریکایی ها فکر می کردند در مسائل فرهنگی و اقتصادی با اضافه شدن مسائل امنیتی در حاکمیت دوگانه جمهوری اسلامی را نابود می کنند و به دنبال مسائل فرهنگی و اقتصادی برای از بین بردن حاکمیت سیاسی هستند. آنها می خواستند با تحریم های شدید آب، غذا و داروی مردم را قطع کنند، اما اخیراً مدعی شدند که ایران با یک عملیات اقتصادی توانسته این مشکلات را حل کند.
شروع طرح خرید و فروش خودروهای دست دوم BMW سری 7 در صفر کیلومتر (مدت محدود)

شروع طرح خرید و فروش خودروهای دست دوم BMW سری 7 در صفر کیلومتر (مدت محدود)
پیشنهاد امروز
yektanet-logo-sign

وی افزود: در 9 ماه امسال نسبت به 9 ماه سال گذشته 30 درصد صرفه جویی ارزی و پنج تن مواد غذایی از واردات صرفه جویی کرده ایم و در نهایت نظارت بر توزیع افزایش یافته و در توزیع صرفه جویی شده است. با این شرایط سال آینده با گندم و سایر محصولات غذایی خودکفایی خواهیم کرد و در نهایت غربی ها می گویند خط ریلی عوض می شود و طبق انتظارشان این اتفاق نیفتاده است به همین دلیل سعی می کنند شکل نگیرد. ایران قدرتمند و از منظر ادراکی برای بزرگنمایی نقاط ضعف و تبدیل رضایت به نارضایتی تلاش خواهند کرد.

مشاور فرمانده سپاه گفت: دیدیم رضا پهلوی از عبدالحمید تشکر کرد، بگذار جریان های مخالف در یک جا به هم متصل شوند، اختلافات قومیتی و مذهبی نداریم و شیعه و سنی با هم زندگی می کنند، اما عده ای می خواهند از شر آن خلاص شوند. از این مشکل

طیب در پاسخ به سوالی مبنی بر لزوم تنوع سلایق و نظرات گفت: ببینید در انتخابات 92 و 98 هرکس سلیقه خود را داشت و شرکت کرد. پیروزی اصلاح طلبان در انتخابات گفتمانی نبود و دلیل آن هم کثرت گرایی اصولگرایان بود و می خواستند اسنادی را مانند 2030 اجرا کنند و در این دوره که حاکمیت یکپارچه شده است باید به سمت کارآمدی در عرصه حرکت کنیم. فرهنگ سازی و حل مشکلات این حوزه است. امروز دیدیم که کشورهای اروپایی و آمریکا با پهپادها چه بازی کردند، آیا پهپادهای ایرانی سرنوشت جنگ اوکراین را رقم خواهند زد؟در واقع اعتراف کردند که توان علمی ما بسیار بالاست.

مشاور فرمانده سپاه پاسداران در پاسخ به سوالی مبنی بر لزوم ابراز اعتراض در کشور گفت: هیچکس مخالف موضوع اعتراض نیست. یک نفر می‌آید و می‌گوید به فلانی اعتراض کردم و با او برخورد کردند یا اجازه اعتراض نداشتند، اما اگر یک نفر حرف خارجی‌ها را بزند در کشور آرام آرام اجرا می‌شود، هیچ سیستم امنیتی نمی‌تواند تحمل کند.

وی ادامه داد: اکنون به جایی رسیده‌ایم که دولت می‌گوید هر جا دیدید با فساد برخورد کنید و در روند برخورد با فساد هیچ سازشی وجود ندارد. ما نباید در برخورد با فساد دریغ کنیم.» امروز اولویت و مطالبه عموم مردم حل مشکلات اقتصادی است، حالا باید حل مشکل را در اولویت قرار دهیم و گرانی را حل کنیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره ادامه فیلترینگ گفت: ما در جنگ ترکیبی هستیم، در جنگ سنگین می گوییم به بازدارندگی رسیده ایم چون شما پیاده نظام می خواهید و ما الحمدلله نداریم. امروز اگر اتفاقی بیفتد انشالله درصد زیادی از داوطلبان دفاع مقدس داریم و انشالله روز حساب نمی شود. امروز توپخانه ما رسانه است اما بمباران هوایی و موشکی نداریم و در دست دشمن است، اینترنت در دست دشمن است پس باید آن را محدود کنیم تا دشمن نباشد. موفق در یک جنگ ترکیبی درست مانند بازدارندگی ترکیبی، ما موظف به کنترل دفاع در هر دو حوزه سخت و نرم هستیم.

وی درباره لزوم برخورد با سلبریتی ها گفت: توصیه من این است که جنگ ترکیبی را جدی بگیرید. جنگ ترکیبی می گوید یک سلبریتی بیاور و طرفدارانش (فالوورها) را هیجان زده کند و خشونت ایجاد کند، ما باید چهره واقعی این افراد را به مردم بفهمانیم و آن وقت فالوورهایشان از بین می روند.

مشاور فرمانده سپاه درباره جشنواره فجر گفت: سعی کردند جشنواره فجر برگزار نشود تا اینکه دیدیم جشنواره به صورت کامل برگزار شد و تعداد شرکت کنندگان بیشتر از سال های قبل و سال 1397 بود.

طیب ادامه داد: راهبرد منطقه ای ما افزایش تعامل است، اما شرایط داریم و کشورهای منطقه باید راهبردهای ما را بپذیرند و مرزهای بین المللی را زیر پا نگذارند، یکی از راهبردهای رژیم صهیونیستی این است که اجازه ارتباط با همسایگان را به ما ندهد.

دیدگاهتان را بنویسید