حسین گرایی مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما شد

زمان: 14:21
تاریخ انتشار: 1400/07/26
کد خبر: 1777155

رئیس رسانه ملی طی حکمی حسین گرایی را به عنوان “مدیر کل روابط عمومی” ایران در صدا و سیمای ایران منصوب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی رسانه ملی ، پیمان جبلی ، رئیس رسانه ملی ، حسین گرایی را به عنوان “مدیر کل روابط عمومی” صدا و سیمای ایران منصوب کرد.

در این جمله شامل مأموریت هایی مانند “تقویت همدلی در خانواده بزرگ رسانه ملی” ، “تقویت روابط صمیمانه با جامعه هنری و هنرمندان” ، “توضیح و فعال سازی زمینه ها و فرصت های ادغام رسانه ملی با سایر نهادها و سازمانها. “،” گسترش “” تعمیق روابط نهادی نخبگان با سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی “،” ارتباط مستمر و گسترده با جمهوری خلق و ایجاد سازوکارهای مناسب برای اطلاع رسانی به موقع و دقیق در مورد ظرفیت و نیازهای سازمان قشرهای اجتماعی “و” سازماندهی و هماهنگی روابط هم افزایی با رسانه ها “روابط عمومی جدید رسانه ملی را تعریف کرده است.

قبل از آن ، گرایی معاون فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه صدا و سیما و مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بود. او همچنین مدیر هنرستان صدا و سیما ، مدیر روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج است و در دانشگاه تدریس می کند.

کرایی چندین کتاب مانند “لبخند کوچ” ، “از صدای شعر” ، “شعر از مجلس سنا” ، “مرد ، جنگجو ، نویسنده” ، “در اطراف صدای نور” ، “از مشهد تا ژوهانسبورگ” ، ” همسایه و همراه “سرو” او “رودخانه” ، “در جستجوی مهتاب” ، “قلب خود را خانه ما کنید” ، “متل شاعر” و “شمع گنج را خاموش کنید” نوشت.

رئیس رسانه ملی همچنین از “تلاش صادقانه” محمدحسین رانجران در دوران ریاست جمهوری وی تقدیر کرد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید