حشمت مهاجرانی به شدت از حذف استقلال و پرسپولیس انتقاد کرده است

حشمت مهاجرانی به شدت از حذف استقلال و پرسپولیس انتقاد کرده است

حشمت مهاجرانی درباره حذف تیم های استقلال، پرسپولیس و گل گهر سیرجان از لیگ قهرمانان آسیا 2022 گفت: این اتفاق یک شبه رخ نداد و اتفاقی بود که سال ها ادامه داشت. برکناری نمایندگان ایران ناشی از کم کاری ها و لاپوشانی کارمندان سابق فدراسیون فوتبال است. آنها نمی خواستند مشکل را حل کنند، دروغ گفتند و با حیثیت و آبروی فوتبال ما بازی کردند.

وی با بیان اینکه مدیران اشتباه در گذشته زحمات خود را هدر می دهند، افزود: این برای کشوری که مقام اول تیم ملی آسیا را دارد و باشگاه هایش مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا هستند بعید است. این البته واکنش بدی بود و جای سوال است که چطور حاضر شدند مشکلات فوتبالی ما را با دروغ بپوشانند. این نتیجه جهل نیست. اما عمدا انجام شد

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در ادامه انتقادات خود از کارکنان سابق فدراسیون فوتبال گفت: مسئولان می دانستند اگر چنین گزارشی را ارسال کنند چه مشکلاتی برای فوتبال ما به وجود می آید. متأسفانه ما گزارش های نادرست زیادی ارائه کرده ایم و جذب چنین رویدادهایی بسیار دشوار است. بازیکنان پرسپولیس و استقلال چه کردند؟ آنها باید در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا بازی می کردند و حالا چوب مدیران سابق فدراسیون را می خورند.

مهاجرانی گفت: امیدوارم این محرومیت درس بزرگی برای فوتبال ما باشد و باعث شود در گزارش های ارسالی به فیفا و AFC دروغ نگوییم. همه در کشور می توانند در مورد آن بپرسند. فوتبال ملی متعلق به شخص خاصی نیست و همه افراد جامعه – فقیر و غنی – می توانند از فدراسیون بپرسند که چه بلایی سر فوتبال ما آورده اند. در میان فوتبالدوستان و هواداران استقلال، پرسپولیس و گل‌گوتا.

دیدگاهتان را بنویسید