حضرت زینب(س) بهترین مدیر بحران بود


ساعت: 17:57
تاریخ انتشار: 09/09/1401
کد خبر: 1914817

عضو هیئت علمی دانشگاه امیرالمومنین(ع) اهواز:

سودانی با تاکید بر اینکه حضرت زینب بهترین مدیر بحران بود و از غم ها و بلاها فرصت ساخت، گفت: حضرت زینب(س) بهترین مجاهد جهاد برای تبیین آنچه بر خاندان پیامبر اکرم (ص) گذشت و جنایات یزیدیان و معاویه را با صلابت و استحکام بدون هیچ ترسی آشکار می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هرمز؛ دکتر ناصر سودانی از اعضای هیئت علمی دانشگاه امیرالمومنین(ع) اهواز در همایش تمدن نوین اسلامی مادران فاطمیون تربیت حسینی گفت: حضرت زینب(س) کنیز حضرت زهرا(س) بود. . ) و این زن دیده بود که مادرش گریه می کند از ترس خدا می افتد و زانوهایش می لرزد.

یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه امیرالمومنین(ع) گفت: ای کسانی که زن را آزادی زندگی می نامید، آیا می خواهید زن را در زندگی آزاد کنید یا آزادی و زندگی واقعی را از زن بگیرید؟

سودانی ادامه داد: چگونه می توان زن را آزاد دانست؟ آیا او از خدا آزاد است، از ملامت، فارغ از تکلیف، فارغ از اخلاق، فارغ از مادری، فارغ از انسان بودن؟ هر که نور را رها کند، ناگزیر در تاریکی خواهد افتاد.

وی تصریح کرد: ولایتی که حضرت زینب(س) به آن قدرت بخشید، ولایت توحید و ولایت حضرت علی(علیه السلام) و فاطمه زهرا(س) بود; کسانی که نور خدا را ترک کرده اند، زیر ظلم و ستم نفمونیسم، ظلم سقط جنین و هرزگی خواهند افتاد و چاره ای جز غرق شدن در تاریکی اخلاقی نخواهند داشت.

عضو هیئت علمی دانشگاه امیرالمومنین(ع) اهواز با تاکید بر اینکه حضرت زینب بهترین مدیر بحران و فرصت سازی از غم و بلا بود، گفت: حضرت زینب(س) بهترین مجاهد جهاد برای تبیین بود. آنچه بر خاندان پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) گذشت و ظلم و ستم یزیدیان و معاویان را با صلابت و استحکام بدون هیچ ترسی آشکار کن. این زن به خدا متصل است که می تواند چنین حماسه ای بیافریند، اما زنی که از خدا بی بهره باشد گرفتار کسانی می شود که او را یک کالا می بینند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید