حضرت زینب (س) استاد «جهاد تبیین» و الگوی خبرنگاران است.


ساعت: 14:55
تاریخ انتشار: 1401/05/18
کد خبر: 1888812

فرخنده گفت: حضرت زینب(س) بهترین الگوی رسانه ای و ‘جهاد تبیینی’ برای اصحاب رسانه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، علی فرخنده در دیدار اصحاب رسانه از خراسان جنوبی با نماینده ولی فقیه در استان ضمن گرامیداشت 26 مرداد روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه با بیان اینکه اصحاب رسانه در استان هستند، گفت: نگران توسعه همه جانبه خراسان جنوبی هستیم که منظره قابل تقدیری است و در استان رسانه ای نداریم که عمداً بخواهد علیه مبانی اسلام و انقلاب بنویسد و پایبندی به ارزش ها باشد. انقلاب و اهداف اساسی نظام در رسانه های استان.

مدیرکل فرهنگ و رهبری اسلامی خراسان جنوبی گفت: هم اکنون 140 نشریه و پایگاه خبری، 56 نماینده روزنامه سراسری و 15 خبرگزاری سراسری در استان فعالیت می کنند.

وی گفت: مجوز 25 غرفه مطبوعاتی نیز داریم که بسیاری از آنها هنوز فعال نشده و ظرفیت بهره برداری خوبی دارند.

فرخنده با اشاره به چالش افزایش قیمت کاغذ برای اصحاب رسانه در استان افزود: تیراژ روزنامه ها و نشریات در استان خراسان جنوبی به دلیل گرانی کاغذ نسبت به سال های گذشته کاهش یافته است.

مدیرکل فرهنگی و رهبری اسلامی خراسان جنوبی از اجرای مانور رسانه ای بسیج رسانه با موضوع نماز و امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و گفت: برگزاری یادواره شهدای عرصه خبر و رسانه در حسینیه جماران. در دستور کار قرار دارد و علاوه بر آن این برنامه از مقام شامخ شهدا تجلیل و قدردانی خواهد کرد.

به گفته وی دیدار خبرنگاران با استاندار، غبارروبی شهدای گلزار، دیدار با اصحاب رسانه استان و گرامیداشت شهدای خبر و رسانه از جمله برنامه هایی است که تا هفته آینده به مناسبت خبرنگاران برگزار می شود. روز در استان

فرخنده با تاکید بر اینکه حضرت زینب(س) بهترین الگوی رسانه ای و رهبری جهاد تبیین کننده برای اصحاب رسانه بود، گفت: این درس را از حضرت زینب(س) می توان آموخت که در اوج سختی می توان امید داشت. به جامعه تزریق شده و به فرموده قرآن کریم پوشش دشمن را از بین ببریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید