حضرت فاطمه الزهرا (س) الگوی دختران و زنان مسلمان جهان است/ پاسداری از حریم ولایت توسط بانوان ایرانی با الگوگیری از حضرت فاطمه (س)


ساعت: 12:10
تاریخ انتشار: 1301/09/17
کد خبر: 1916550

حجت الاسلام و المسلمین مختار سبکی گفت: زنان ایرانی در بحث حجاب و عفاف و دفاع از حریم ولایت با الگوگیری از حضرت فاطمه الزهرا(س) همواره در صحنه بوده اند و در مقابل حراست می ایستند. ظلم به آرمان های نظام و انقلاب به ویژه خون شهدا

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام و المسلمین مختار سبکی امام جمعه موقت سراوان در گفت و گو با عصرمان اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند باید با دید واقع بینانه و منطقی نگاه کنیم چرا که بشریت مدیون اسلام، قرآن است. ان و تعالیم انبیا. بشریت نیز مدیون حضرت فاطمه الزهرا (س) است.

وی افزود: اسلام و معنویت حضرت زهرا(س) هر روز بیشتر نمایان می شود و این مورد دست بشریت قرار می گیرد، اما کاری که باید انجام دهیم این است که با خاندان پیامبر(ص) ارتباط برقرار کنیم تا شاد باشید. در دنیا و آخرت

امام جمعه موقت، حضرت فاطمه (س) را در حیا، سادگی، انکار، حضور در اجتماع و اهل بیت بی‌نظیر دانست و خاطرنشان کرد: حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها الگویی بارز برای زنان مسلمان در زمینه داشتن است. یک همسر، جهان مثال خوبی است.

وی بیان کرد: زنان و دختران جهان به ویژه مسلمانان می توانند دختر پیامبر اسلام را سرلوحه زندگی خود قرار دهند و در عبادت، تقوا، اقتصاد، خانه داری و تربیت فرزند از او الگو بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین سبکی اذعان می کند: حضرت زهرا(س) در عبادت خداوند متعال بی نظیر و نمونه است تا آنجا که حسن بصری از عبادات معروف جهان اسلام می فرماید دختر پیامبر(ص) ) کنار محراب ایستاد تا تعظیم کند که پاهایش ورم کرد.

امام موقت سراوان گفت: حضرت فاطمه (س) از مقام عصمت کبری برخوردار بود و یکی از محبوب ترین شخصیت های فرهنگی، دینی و علمی زمان خود بود.

وی با اشاره به اینکه دخت نبی مکرم اسلام پیشوای زنان جهان است، تصریح کرد: زنان ایرانی با الگوگیری از حضرت فاطمه الزهرا(س) در بحث حجاب همیشه در صحنه بوده اند. و عفاف و حفظ حریم ولایت و مظلومیت آرمان های نظام و انقلاب بویژه در خون شهداست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید