حضور جوانان در کنار بازیکنان باتجربه از ضروریات بسکتبال است/ نباید بین تیم ها صحبت کرد


ساعت: 18:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۱
کد خبر: 1889395

نوین سرمربی تیم بسکتبال ایران گفت: شرایط خوبی فراهم شده تا این بازیکنان جوان با تلاش خود به شرایطی که تیم ملی بزرگسالان می خواهد برسند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، محمدرضا اسلامی سرمربی تیم بسکتبال ایران نوین در خصوص رقابت های تدارکاتی در ژاپن گفت: شرایط بازیکنان فوق العاده خوب است و با انگیزه این سفر را آغاز کردند. راه طولانی بود اما آنها با انرژی و انگیزه زیادی به تمرین آمدند، از نظر انگیزه در شرایط خوبی هستند. جا دارد از سرمربی تیم ملی بزرگسالان و رئیس فدراسیون بسکتبال تشکر کنم که این فرصت را در اختیار بازیکنان تیم جدید بسکتبال ایران قرار دادند تا این بازیکنان جوان به شرایطی برسند که تیم ملی بزرگسالان می خواهد. تلاش های آنها

وی افزود: سه تمرین دیگر تا دیدار با تیم ملی ژاپن داریم. انشاالله بتوانیم در دو دیدار مقابل تیم ژاپن با آمادگی کامل هم از نظر روحی و هم از نظر فنی حضور پیدا کنیم. تیم ژاپن در این دو دیدار قدرتمند خواهد بود و بازیکنان جدیدی به ترکیب خود اضافه کرده است. امیدوارم با دست پر برگردیم و به برنامه ها و اهدافمان برسیم.

اسلامی تصریح کرد: حضور بازیکنان جوان در کنار بازیکنان باتجربه نه تنها برای بسکتبال ما، بلکه برای بسکتبال جهان یک ضرورت است. کشورهای پیشرفته بسکتبال هر ساله با اضافه کردن بازیکنان جوان به بازیکنان باتجربه و تقسیم تیم های ملی به چند گروه سنی این نیاز را برطرف می کنند تا بتوانند هر سال ورود و خروج داشته باشند. چت نکنید کشورهای پیشرفته بسکتبال این برنامه را دارند و ما طبق برنامه ای که فدراسیون بسکتبال و کادر فنی تدارک دیده اند به این سمت می رویم انشالله هر چه زودتر به اهدافمان برسیم.



دیدگاهتان را بنویسید