حضور داور نهاوندی در لیست بین المللی فیفا/ انتخاب فوتبالیست نهاوندی به عنوان مدافع تیم ملی معلولان در جام جهانی


ساعت: 17:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۹
کد خبر: 1902716

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند اعلام کرد؛

سلیمان یوانمردی گفت: بانوی داور نهاوندی برای چندمین بار در لیست بین المللی داوران کشورمان قرار گرفت و فوتبالیست با اخلاق این شهر نیز مدافع تیم ملی معلولان جهان خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; سلیمان جوانمردی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند در گفتگو با ما؛ وی گفت: دکتر بهاره سیفی نهاوندی چندین سال متوالی داور شایسته نهاوند در لیست داوران فدراسیون جهانی فوتبال بوده است. فیفا قرار گرفت.


وی ادامه داد: این داور با استعداد سال 2018 او همچنین یکی از کمک داوران فیفا و مسئول داوران بین المللی بود و تاکنون عملکرد درخشانی داشته است..


جوانمردی گفت: شهرستان نهاوند استعداد داوری خوبی دارد و در فوتبال و فوتسال نیز داوران این شهرستان در لیگ های کشوری قضاوت می کنند..


وی همچنین از حضور این فوتبالیست نهاوندی در مسابقات جهانی فوتبال معلولان خبر داد.


رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: علی (برزو) ظفری فوتبالیست با شخصیت نهاوندی به عنوان مدافع در تیم ملی فوتبال معلولان کشور در مسابقات جام جهانی فوتبال معلولین ترکیه حضور خواهد داشت. جمهوری اسلامی ایران..


وی گفت: در جام جهانی معلولان حضور خواهند داشت 24 این تیم در ترکیه بازداشت شده است.


یوانمردی در پایان گفت: تیم ملی کشورمان با حضور علی ظفری فوتبالیست قطع عضو نهاوندی موفق شد در دو دیدار ابتدایی خود در این مسابقات مقابل تیم های ایرلند و برزیل به برتری برسد و در سومین دیدار خود به مصاف تیم های ایرلند و برزیل برود. تیم ملی فوتبال مراکش.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید