حضور در ترکیه آمادگی دوچرخه سواران را افزایش داد/ به مدال آوری در مسابقات قهرمانی آسیا خوشبین هستم


ساعت: 15:38
تاریخ انتشار: 14/01/12/01
کد خبر: 1809964

رکابزن تیم ملی استقامت و نیمه استقامت ایران گفت: موضع گیری درست باعث شد تا فدراسیون دوچرخه سواری تخصصی ترین دوره خود را شاهد باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، مهدی ناطقی درباره سومین مرحله تیم ملی استقامت و نیمه استقامت ایران در تهران گفت: اردوهای بسیار خوب و فنی داشته ایم و در هر دو استقامت تیم بسیار خوبی داریم. و رشته های زمان دویدن.”

وی ادامه داد: قبل از اعزام به بازی های آسیایی تاجیکستان در مسابقات ترکیه شرکت خواهیم کرد که مطمئناً سطح آمادگی همه متسابقان را بالا می برد. در 2 سال گذشته به دلیل همه گیری کرون هیچ مسابقه خارجی نداشته ایم، بنابراین بررسی مسائل فنی و تاکتیکی در ترکیه می تواند کمک بزرگی به تمامی اعضای تیم ملی بازی های آسیایی تاجیکستان کند.

بازیکن تیم ملی ایران در استقامت و نیمه استقامت گفت: نمی توانم مسابقات پیش رو را پیش بینی کنم اما به کسب مدال و افتخارآفرینی بسیار خوشبین هستم. تمرینات بسیار خوبی داشتیم و امیدوارم در مسابقات ترکیه و آسیا در تاجیکستان نتایج بهتری کسب کنیم.

ناطقی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: معتقدم در حال حاضر در بحث مدیریت همه بخش های فدراسیون، مردم و مدیران خوب و در جایگاه مناسبی بازی می کنند. در مجموع نفرات رهبری و فنی فدراسیون نسبت به دوره های قبلی بهتر هستند و افراد موثر در جایگاه درست کار می کنند و تخصصی ترین فدراسیون دوچرخه سواری فعلی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید