حضور در جشن قهرمانی حق طبیعی ملی پوشان استقلال است / پایان لیگ در اولویت است.


ساعت: 19:42
تاریخ انتشار: 1401/03/06
کد خبر: 1841915

چه اشکالی دارد که تیم ملی برای چند ساعت اردوی تیم ملی را ترک کند و آخرین بازی را انجام دهد؟

سرپرست تیم استقلال گفت: اگر در دیدار فینال جام طلایی را کسب کنیم حق با ماست و انتظار داریم سازمان لیگ این کار را انجام دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، بیژن طاهری سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره زمان برگزاری بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان گفت:. وی با بیان اینکه تیم ملی برای دریافت ویزا به ترکیه می رود، گفت: دیشب که بازی تیم ملی با کانادا لغو شد، انتظار داریم بازی ما هر چه زودتر برگزار شود. چون حق طبیعی همه ما و بازیکنانی که در طول فصل زحمت کشیدند این است که جشن قهرمانی بگیریم و بعد به تیم ملی برویم.

وی افزود: اگر بخواهند می توانند این هفته بازی ما را انجام دهند و سپس بازیکنان به تیم ملی می روند. یا بازیکنان به اردوی تیم ملی می روند و در روز مسابقه به ما ملحق می شوند و برای ما بازی می کنند و به تیم ملی باز می گردند. به نظر من فعلاً لیگ ما در اولویت است چون 29 هفته است که برگزار می شود. این هفته برگزار می شود و سپس بازیکنان به تیم ملی می روند. علاوه بر این، شما به ما تاریخ هشتم را دادید و بازیکنان ما و خانواده هایشان برنامه سفر و بلیط داشتند و این به ما آسیب زیادی زد. نمی توانیم تیمی را که 3 هفته پیش برد را 20 روز نگه داریم و تمرین کنیم تا تیم ملی برگردد و بعد بازی آخر را انجام دهیم.

طاهری در پایان در پاسخ به این سوال که نظرش درباره اعطای جام طلای استقلال خارج از مقررات درباره روابط عمومی سازمان لیگ چیست، گفت: آیا قوانین می گوید که تیم قهرمان باید کاپ یا مدال بگیرد؟ آیا اصلا چنین چیزی در آیین نامه ذکر شده است؟ جام طلایی اگر در هفته آخر قهرمان شویم حق با ماست. این یک تبلیغ و شایستگی خود فدراسیون است. این یک ایده جدید برای فدراسیون است که او می تواند ارائه دهد. فدراسیون می تواند بگوید تیمی که 30 هفته باخت ندارد خدای ناکرده به آنها جام طلا تقدیم می کنیم. این افتخار او اول برای کشورمان است و بعد برای باشگاه استقلال (در صورت کسب امتیاز در هفته آخر).

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید