حضور رئیس حوزه هنری؛ «خاطره باز» لو رفت/ درخواست دادمان از رضا صنعتگر

ساعت: 00:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۱
کد خبر: 1802195

آلبوم موسیقی خاطره باز از محصولات جدید مرکز موسیقی سازمان تبلیغات اسلامی با صدای گلمرضا صنعتگر در این مراسم ارائه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، آلبوم خاطره باز با حضور محمدمهدی دادمان رهبر حوزه هنری انقلاب اسلامی، چراغعلی، میلاد عرفان پور، محمدمهدی سیار و جمعی از آهنگسازان و ترانه سراان شب گذشته معرفی شد. 20 ژانویه.

محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری در مراسم افتتاحیه این آلبوم گفت: صدای گرم گلمرضا صنعتگر فراموش نشدنی است. آثار استاد فوق العاده است و پر از خاطرات خوب. استاد در مسیری قدم برداشت که باید ادامه پیدا کند و اتفاقات جدیدی مانند این آلبوم ابداع کند. امیدواریم راه استاد را ادامه دهیم.

میلاد عرفان پور، مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری نیز در این مراسم از عشق و علاقه غلامرضا صنعتگر به تولیدات در این سال ها تقدیر کرد و گفت: «خاطره باز» قطعه متفاوت صنعتگر است که امروز می توانید از شنیدن آن لذت ببرید.

وی افزود: مدام در حال شنیدن آثار جدید این هنرمند بودیم که همواره با وقار، احساس و حماسه در صدایش همراه بوده که او را متمایز می کند. من معتقدم ایدئولوژی و دانش صنعتگر باعث رشد و رفتار او می شود، زیرا او در خدمت او نبوده و نخواهد بود. هر موفقیتی که در این آلبوم حاصل می شود حاصل تلاش هنرمندانی است که همواره برای رویدادهای مهم دنیای موسیقی ظرفیت ایجاد کرده اند.

محمدرضا چراغعلی یکی از آهنگسازان این آلبوم نیز در این مراسم گفت: منتظر شنیدن این آلبوم هستیم. این اثر حاصل اصالت واقعی غلامرضا صنعتگر است. ایمان خالصانه او به تأثیر امام رضا (ع) و اهل بیت در زندگی خود باعث لذت بردن این آلبوم و دیگر آثارش شد.

آرام باش یکی از آهنگسازان این آلبوم نیز در سخنانی کوتاه گفت: دیدار با گلمرضا صنعتگر برای من مایه خیر و برکت بود. ساخت این اثر و عشق و ارادت کل گروه تولید به امام رضا (ع) به حدی بود که با گریه و اشک در کار همراه بود.

وی همچنین با تشکر از پدرش محمد آرام باش از هنرمندان موسیقی کشور افزود: از تمامی دوستانی که در تولید این آلبوم به من کمک کردند صمیمانه تشکر می کنم و همکاری با آنها باعث افتخار بود.

محمدمهدی سیار از شاعران این آلبوم با تبریک ولادت این آلبوم گفت: اولین باری که صدای استاد را شنیدم دلم به گرمی او گره خورد و دست زمان چرخید تا فرصتی را پیدا کند. من با او کار می کنم.”

سیار با بیان خاطرات متعددی از حضور در کنار گلمرضا صنعتگر، افزود: سنندر در کنار صدای لطیف و نجابت خود جسارت بیان اعتقادات خود را پیدا کرد.

گلمرضا صنعتگر نیز در پایان مراسم افتتاحیه و پیش از اجرای چند قطعه از این آلبوم گفت: جا دارد از همه دوستان و اساتیدی که ما را همراهی کردند و در تولید این اثر یاری کردند تشکر کنم. این اثر حاصل 2 سال تلاش مستمر و بر اساس اشعار ملودی های او می باشد.

وی ادامه داد: شاعران این آلبوم زحمت کشیدند و شعرهای خوبی درباره اثر سروده اند. هر چه جلوتر می رفتیم معنای شعرها را بیشتر می فهمیدم، چون شعرها با حال و هوای من هماهنگ بود.

این خواننده ادامه داد: برای تولید این آلبوم که مناسب و موفق بود، اعتماد زیادی داشتم. این اعتماد با ساخت آهنگ سه قطعه از این آلبوم که پسرم ارشیا آن را بر عهده گرفت، پیوند خورد: «شروع خوب و موفقی برای او بود که ما را خوشحال می کند.

وی در پایان از هنرمندان و اساتیدی که در این مراسم حضور داشتند و سه قطعه از این آلبوم را اجرا کردند تقدیر کرد.

گلمرضا صنعتگر یکی از هنرمندان سرشناس خطه جنوب است که صدایی موقر، احساسی و حماسی با رنگ های متفاوت دارد و در طول فعالیت هنری خود مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرده است. استاد یکی از پیشگامان موسیقی روحانی و آیینی در ژانرهای پاپ و عامه پسند است.

این اثر که یک سال و نیم از تولید آن می گذرد، چهارشنبه 29 دی ماه ساعت 16 در تالار سوره حوزه هنری رونمایی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید